اخبار داغ

پدر «شهید وحید نومی گلزار»؛

جوانان ایرانی با عشق به ولایت و اسلام به جنگ داعش رفتند/ تاریخ باید قدردان سردار سلیمانی‌‌ها باشد

جوانان ایرانی با عشق به ولایت و اسلام به جنگ داعش رفتند/ تاریخ باید قدردان سردار سلیمانی‌‌ها باشد
حسین نومی گلزار گفت: این عشق به ولایت، اهل بیت(ع) و آرمان‌‌های امام راحل بود که موجب می‌‌شد جوانان ایرانی با اطاعت از فرامین رهبری، داوطلبانه در عرصه نبرد با داعش حاضر شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین نومی گلزار در گفت‌‌وگو با آناج با بیان اینکه داعش یک توطئه عظیم بود، اظهار داشت: استکبار جهانی و صهیونست و در کل همه شیاطین و آن‌‌هایی که با انسانیت و اسلامیت مشکل دارند، جمع شده بودند تا اینکه بتوانند اسلام را به یک باره از بین ببرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی اضافه کرد: از یک طرف هم چون ایران رهبریت این منطقه را در دست داشت، در تیررس بود و با توجه به این که کل توطئه‌‌ها علیه ایران طراحی شده بودند و جامعه اسلامی هم متوجه این هدف دشمن شده بود، بنا به دستور امام، جوانانی که عاشق شهادت و ولایت بودند قدم به جلو گذاشتند تا مانع تحقق اهداف دشمنان اسلام شوند.

,

پدر شهید وحید نومی گلزار با بیان اینکه دشمن تا 40 کیلومتری مرز ایران رسیده بود بیان داشت: بسیج، سپاه و ارتش و در رأس آن فرماندهان 8 سال دفاع مقدس به واسطه تجربه‌‌ای که داشتند توانستند در عرصه نبرد بر داعش غلبه نمایند، در این راه شهدایی تقدیم اسلام و دین شد و بنابه تلاش و اقتدار ایران و با رهبری مقام معظم انقلاب جبهه مقاومت بساط داعش را برچید.

,

وی اذعان کرد: ما فکر نمی‌‌کنیم که این توطئه تمام شده بلکه جنگ حق علیه باطل ادامه دارد و ما باید در صحنه‌‌ها حضور پیدا کرده و در کنار رهبریت و در اطاعت از فرمایشات ایشان باشیم.

,

حسین نومی گلزار در پاسخ به این سوال که پیام پیروزی جبهه مقاومت در برابر داعش چیست، تاکید داشت: هرکس با خدا و در کنار ولایت باشد حتما پیروز است؛ درست است آن‌‌ها سلاح‌‌هایشان از جبهه مقاومت بیشتر بود و پیشرفته‌‌ترین امکانات را داشتند ولی این‌‌ها ظاهر قضیه جنگ بود ولی در باطن ایمان و اطاعت از رهبری، موجب شده بود مدافعان حریم آل‌‌الله بر دشمن چیره شوند.

,

وی ضمن تشکر از زحمات سردار سلیمانی، عنوان کرد: ایشان را بازوی قوی اسلام و رهبری می‌‌دانم و واقعا نمیدانم چطور از زحمات‌‌شان تشکر کنم.

,

پدر این شهید مدافع حرم در پایان گفت: البته بنده نظرم این است که تاریخ باید قدردان حاج قاسم‌‌ها باشد و ما توانستیم با این مدیریت و مسئولیتی که از طرف رهبری بر عهده سرداران گذاشته بود، به پیروزی برسیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه