اخبار داغ

سردار نقدی:

مبارزه با مفاسد اقتصادی حیثیت نظام است/ به خاطر مبارزه با مفاسد اقتصادی به قوه قضاییه انگ سیاسی کاری می‌زنند

مبارزه با مفاسد اقتصادی حیثیت نظام است/ به خاطر مبارزه با مفاسد اقتصادی به قوه قضاییه انگ سیاسی کاری می‌زنند
سردار نقدی گفت: به جای اینکه بعضی افراد به مبارزه با مفاسد اقتصادی خرده بگیرند باید حس مطالبه گری در این زمینه را تقویت کنند تا فساد ریشه کن شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار نقدی معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت و گو با انقلاب نیوز، درباره مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: باید با کسانی که به صورت سببی یا نسبی به افراد و مسئولین نظام متصل هستند و از این طریق به بیت المال چنگ می زنند به عنوان مفسد اقتصادی مبارزه جدی کرد و زمینه این موضوع حمایت های گسترده از تمامی ارگانها  را می طلبد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز,

وی گفت: به جای اینکه بعضی افراد به مبارزه با مفاسد اقتصادی خرده بگیرند باید حس مطالبه گری در این زمینه را تقویت کنند تا فساد ریشه کن شود.

,

سردار نقدی در ادامه افزود: مسئولین نظام به جای اینکه مسئله مبارزه با مفاسد اقتصادی را تحریف کنند و با اَنگ سیاسی کاری جریان مبارزه با فساد را تضعیف کنند مطالبه گری را جایگزین کنند و پشتیبان این جریان باشند تا مردم هم نسبت به آنها دچار سوء تفاهم نشوند.

,

وی اظهار داشت: مردم از قاضی، مسئول و  کسانی که در راه مبارزه با مفسدین اقتصادی قاطعانه قدم بر می دارند حمایت می کنند و در مقابل از کسانی که در مقابل این جریان می ایستند و یا به هر نحوی در این راه می خواهند خلل ایجاد کنند به شدت نفرت دارند.

,

رئیس سابق سازمان بسیج مستضعفین در ادامه تاکید کرد: قاضی پرونده 3000 میلیاردی که مسئول رسیدگی به آن شده است از طرف متهم پرونده امکان دارد حتی 100 میلیارد تومان رشوه به قاضی پیشنهاد داده شود تا پرونده بدون محاکمه بسته شود اما ایستادگی قضاتی که در مقابل اینگونه متهمین که دستشان به پول مردم آلوده شده است تحسین برانگیز است.

,

سردار نقدی ادامه داد: باید دست چینین قضاتی را بوسید که جوهر عدالت خواهی نگذاشته روی حق مردم پا بگذارند. ما باید به جای اینکه با تهمت به روند رسیدگی به مفسدین اقتصادی خلل ایجاد کنیم و اَنگ سیاسی کاری به آنها بزنیم از این جریان حمایت کنیم تا این روند ادامه داشته باشد.

,

وی تصریح کرد: امروز مبارزه با مفاسد اقتصادی جزء حیثیت نظام  قرار گرفته است و آبروی مسئولین و نظام در گروی همین جریان است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه