اخبار داغ

کارشناس مسائل خاورمیانه:

شکست داعش نشان داد ایران پایگاه مبارزه با تروریسم است

شکست داعش نشان داد ایران پایگاه مبارزه با تروریسم است
کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: بعد از این جراحی انجام شده بر روی غده سرطانی داعش باید عوارض ناشی از این غده فساد در ابعاد فرهنگی، سیاسی و اقتصادی را مورد توجه قرار داد و جنگ با داعش می‌بایست تا خشکاندن ریشه این تفکر در منطقه ادامه پیدا کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین کنعانی مقدم، دبیرکل حزب سبز و کارشناس مسائل خاورمیانه در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی شبکه خبری تهران نیوز ، در مورد اولویت اصلی بعد از خروج داعش از منطقه، اظهار داشت: اولویت اصلی جهان اسلام، فلسطین است و به نظر می‌رسد صهیونیسم با تولید گروه تروریستی داعش به دنبال از بین بردن این اولویت است تا خود را در گنبد آهنی از مقاومت محفوظ کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز, تهران نیوز,

وی گفت: توسعه مقاومت و تنگ‌تر شدن حلقه رژیم صهیونیسم، جلوگیری از توطئه برای تجزیه منطقه و تقویت جبهه مقاومت جزو اولویت‌های اصلی در منطقه است.

, اولویت‌های ,

دبیرکل حزب سبز تصریح کرد: بعد از این جراحی انجام شده بر روی این غده سرطانی باید عوارض ناشی از این غده فساد در ابعاد فرهنگی، سیاسی و اقتصادی را مورد توجه قرار داد و جنگ با داعش می‌بایست تا خشکاندن ریشه این تفکر در منطقه ادامه پیدا کند.

,

وی در مورد ظهور گروه تروریستی دیگر بعد از فروپاشی داعش اظهار کرد: خیلی از افراد باقی مانده از داعش به گروهای تروریستی مانند جبهه النصره، تحریر الشام و غیره با اسم و رسم‌های جدید با عنوان گروه‌های مبارز پیوستند، درست است که تنه این درخت را خشکاندیم ولی باید ریشه‌های تاریخی و اجتماعی  آن را نیز از بین ببریم.

, تحریر ,

کنعانی در ارتباط با کشورهای هدف بعدی داعش تصریح کرد: اردن که تا کنون کمک حال داعش بوده و با آمریکا پایگاه‌های نظامی مشترک در منطقه زدند ممکن است قربانی دست‌پرورده‌های خودشان باشند و از طرفی سعودی‌ها به دنبال توسعه داعش در کشورهایی مانند یمن هستند به همین منظور باید مراقب بود که این کشورها در تسلط و قدرت داعش قرار نگیرند.

, پایگاه‌های , ر کشورهایی ,

کارشناس مسائل خاورمیانه در پایان در مورد ابعاد این پیروزی در جهان خاطرنشان کرد: این پیروزی نشان می‌دهد که ایران در مبارزه با تروریسم جدی است و برخلاف اینکه فرماندهان مبارزه با تروریسم همچون سردار سلیمانی، هادی عامری فرمانده سپاه بدر و ابو مهندس مهدی فرمانده حشدالشعبی را تروریسم می‌خواندند، نشان داد که ایران و مقاومت در خط مقدم مبارزه با تروریسم می‌باشند و با این اقدام جهان ایران را به عنوان یک پایگاه مبارزه با تروریسم در مناسبت‌های خود قلمداد می‌کند و گوش به حرف شایعات سیاسی آمریکا قرار نخواهند گرفت.

, کارشناس مسائل خاورمیانه در پایان در مورد ابعاد این پیروزی در جهان خاطرنشان کرد: این پیروزی نشان می‌دهد که ایران در مبارزه با تروریسم جدی است و برخلاف اینکه فرماندهان مبارزه با تروریسم همچون سردار سلیمانی، هادی عامری فرمانده سپاه بدر و ابو مهندس مهدی فرمانده حشدالشعبی را تروریسم می‌خواندند، نشان داد که ایران و مقاومت در خط مقدم مبارزه با تروریسم می‌باشند و با این ا,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه