اخبار داغ

پدر «شهید وحید فرهنگی»؛

دشمنان در برابر اسلامی که با خون شهدا سیراب شده است نمی‌‌توانند کاری کنند/ حاج قاسم سلیمانی دلمان را شاد کرد

دشمنان در برابر اسلامی که با خون شهدا سیراب شده است نمی‌‌توانند کاری کنند/ حاج قاسم سلیمانی دلمان را شاد کرد
اکبر فرهنگی گفت: دشمنان مدام در حال تغییر هستند و جنگ ادامه دارد اما خطری متوجه اسلام نمی‌‌شود چراکه در این راه خون‌‌های زیادی داده‌‌ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبر فرهنگی در گفت‌‌وگو با آناج نابودی داعش را اولین پیام به ابرقدرت‌‌ها دانست و ابراز داشت: برچیده شدن بساط داعش این پیام را به کشورهای حامی تروریسم داد که  شما هرچقدر ثروت و قدرت و افراد جمع آوری کنید، بازهم در مقابل اسلام هیچ کاری نمی‌‌توانید انجام دهید. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی تاکید کرد: حتی اگر تمام قدرت و ثروت دنیا هم در دستان دشمنان ایران باشد، در مقابل اسلام و یک عرق رهبری صفر است.

,

پدر شهید مدافع حریم‌‌ آل‌‌الله وحید فرهنگی با بیان اینکه با یک اشاره رهبر معظم انقلاب دشمنان اسلام نابود و منهدم شدند، خاطرنشان ساخت: دشمن نمی‌‌تواند در مقابل اسلام قد علم بکند، شاید این دشمن بتواند 5 روز راه اسلام و مسلمین را سد نماید ولی بالقطع و یقین نمی‌‌تواند کاری کند چون اسلام توسط خون‌‌های شهدا از صدر اسلام تاکنون سیراب شده است.

,

وی با تاکید بر اینکه جنگ ما هنوز تمام نشده است و جنگ بزرگ در پیش روست و آن هم جنگ اکبر می‌‌باشد، ضمن قدردانی از سردار قاسم سلیمانی، توضیح داد: حقیر خودم را در حدی نمی‌بینم که به حاج قاسم عزیز پیام بدهم فقط می‌‌توانم تشکر کنم، ایشان واقعا روی‌‌مان را سفید کرد.

,

اکبر فرهنگی با بیان اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی به قولشان عمل کردند و داعش در کمتر از 3 ماه نابود شد، تصریح کرد: ایشان دل رهبری را شاد کردند، جز تشکر و قدردانی چیز دیگری نمی‌‌توانم بگویم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه