اخبار داغ

یادواره ۲ شهید روستای کناری تنگستان برگزار شد+تصاویر

یادواره ۲ شهید روستای کناری تنگستان برگزار شد+تصاویر
با حضور فرماندهی سپاه تنگستان یادواره دو شهید روستای کناری تنگستان در هفته مبارک بسیج در حسینیه ام البنین این روستا برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تنگستان نما؛ فرمانده سپاه امام علی(ع) تنگستان در آیین یادواره شهدای روستای کناری تنگستان گفت: ما خود را موظف به تداوم راه شهدا می دانیم و در این راه با رشد و اعتلای فرهنگی کشور در مسیر اقتدار نظام و ملت بزرگمان قدم بر می داریم و البته دانشگاهیان در این مسیر پیشگام هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما؛ ,

وی با اشاره به اینکه ما قدر مجاهدان مان را که در جنگ نرم همانند شهدای دفاع مقدس مجاهدت کردند می دانیم، افزود: دانشگاه ها و پژوهشگاه ها کنش گران جهاد بزرگی که امروز نیز در جریان دارد محسوب می‌شوند، ما جهاد علمی، فرهنگی و راه و یاد شهدا را سرلوحه خود می‌دانیم، مگر غیر از این است که دوستانی که در سنگر دانشگاه امروز خدمت می‌کنند همان دوستان شهدایی هستند که در دفاع مقدس مجاهدت کردند.

,

حیدری از بصیرت به عنوان نیاز امروز جامعه نام برد و افزود: شهدای ما فقط و فقط با داشتن بصیرت دینی و سیاسی اعتقادی پا در عرصه جهاد و ایثار گذاشتند و امروز نیز حرکت در مسیر شهدا و گم نکردن این راه نیازمند بصیرت است.

,

وی ادامه داد: جهل و نادانی و حرکت از روی بی‌بصیرتی مانند کسی است که به بی‌راهه می‌رود و هرچه مسیر را ادامه می‌دهد از هدف و مقصود خود دورتر می‌شود و این در حالی است که خون شهدا جامعه را بیدار می‌کند و ثمره خون آنها بیداریست.

,

فرمانده سپاه تنگستان  همچنین پیروی از ولایت مطلقه فقیه را رمز جاودانگی شهدا دانست و افزود: اطاعت از ولی‌فقیه زمان رمز پیروزی و موتور محرکه یک جامعه است که با اتکا بر قدرت لایزال الهی و بهره‌گیری از بیانات روشنگرانه ولایت‎فقیه مسیر روشنی از حال و آینده برای جامعه روشن می‌سازد.

,

حیدری بر ضرورت تبیین سیره و روش زندگی شهدا برای نسل جوان و نسل‎های آینده تاکید کرد و افزود: رشادت‎ها و حماسه‏های طلایه‎داران فتح و پیروزی نباید در دل خانواده شهدا و هم‌رزمان شهیدان بماند و نسل جوان از این سرمایه عظیم بی‎بهره باشد.

,

 

,

, , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه