اخبار داغ

فرمانده قرارگاه نصرت سپاه قدس:

بیداری اسلامی حکومت بر قلب هاست

بیداری اسلامی حکومت بر قلب هاست
سردار اهوازیان با اشاره به توفیقات جبهه مقاومت گفت: بیداری اسلامی حکومت بر قلب هاست که مرز ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی ارم خبر؛ در اولین روز از هفته گرامیداشت بسیج نشست بصیرتی به همت حوزه مقاومت بسیج ۵ امام محمدباقر (ع)با حضور سردار اهوازیان فرمانده قرارگاه نصرت سپاه قدس و جمعی از اقشار مختلف مردم و بسیجیان در مسجد جوادالائمه (ع) یبر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارم خبر,

در ابتدای این نشست بصیرتی فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۵ امام محمدباقر (ع) ستوان یکم پاسدار علی کردبچه ضمن خیر مقدم گویی هفته بسیج را گرامیداشت و از تلاش های تمام بسیجیان در برگزاری این نشست تقدیر و تشکر کرد .

,

, , ,

در ادامه این نشست سردار اهوازیان ضمن تسلیت به مردم زلزله‌زده کرمانشاه یادو خاطره شهدای عزیز را زندنگاه داشت و به بازدید مقام معظم رهبری از مناطق زلزله زده اشاره کرد .

,

فرمانده قرارگاه نصرت سپاه قدس در این مراسم افزود: بازدید مقام معظم رهبری از کرمانشاه را همه دیده اید که ایشان با کمترین محافظ و پای پیاده در میان مردم حضور داشتند و این در صورتی است که این روزها برخی مسئولان با ماشین و تعداد زیادی محافظ آمدند و زود هم رفتند .

,

وی در مورد مقام معظم رهبری اظهار داشت: هیچ کشوری چنین رهبر دلسوز،مهربان، فداکار و مردمی پیدا نمی شود من و شما باید قدردان باشیم و برای سلامتی ایشان دعا کنیم چرا که مقام معظم رهبری در همه لحظات به فکر مردم،مشکلات آنها ودر عرصه بین‌المللی به فکر امنیت،پیشرفت و عزت این نظام و انقلاب هستند .

,

سردار اهوازیان در ادامه قیام خونین امام حسین (ع) را یادآور شد: قیام امام حسین (ع) یک حرکت جهانی برای حفظ اسلام بود ایشان با قیام خود با اهل بیت شان به همه فهماندند که برای زنده نگاه داشتن دین حتی باید همه چیزت را فدا کنی و امروز اگر رزمندگان مدافع حرم مطهر حضرت زینب (س) جانشان را بدون هیچ چشم داشتی فدا میکنند و اگر امروز رزمندگان عزیز توانسته اند داعش را به زانو درآورند و نابود کنند به برکت مکتب عاشورا است .

,

وی در ادامه اذعان داشت: امروز اگر بیداری اسلامی در جهان روبه پیشرفت است بخاطر همبستگی ،روحیه عاشورایی،بسیجی ، انقلابی کشور های اسلامی است چرا که بیداری اسلامی حکومت بر قلب هاست و هیچ مرزی ندارد .

,

سردار اهوازیان باخطاب به بسیجیان حاضر در مراسم افزود : شما بسیجیان عزیز و همیشه در صحنه در عرصه های مختلف با ایثار و فداکاری نشان داده اید که سرباز ولایت و خادم مردم و کشور هستید ولی حواستان باشد دشمن قصد دارد جای الگو و عبرت را عوض کند و اگر بصیرت نباشد تشخیص سخت است .

,

سردار اهوازیان در پایان این مراسم از برگزار کنندگان این برنامه تقدیر و تشکر کرد و به بسیجیان یادآور شد: شما بسیجیان عزیز و ولایت مدار در این روزها مقام معظم رهبری بسیجی بابصیرت،متدین ،انقلابی و تحصیل کرده می خواهد .

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه