اخبار داغ

امام جمعه طارم:

یکی از مقدمات ظهور شکل گیری محور مقاومت در جهان تشیع است

یکی از مقدمات ظهور شکل گیری محور مقاومت در جهان تشیع است
امام جمعه شهرستان طارم گفت: یکی از مقدمات ظهور شکل گیری محور مقاومت در جهان تشیع است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از برگ زیتون، بمناسبت گرامیداشت هفته پر افتخار بسیج جمعی از بسیجیان، کارکنان سپاه ناحیه طارم ، جامعه بسیج زنان و سایر مسئولین ادارات شهرستان طارم با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, برگ زیتون,

حجت الإسلام محمد صادقی پور در این مراسم ضمن تبریک و گرامیداشت هفته بسیج خدمت ملت شریف ایران اسلامی اظهار داشت: تشکیل بسیج در پنجم آذر ماه سال ۱۳۵۸ توسط معمارکبیر انقلاب اسلامی ایران صادر شد گفتنی است این یک اقدام موفقی بود که هرچه زمان می گذرد اهمیت بسیج بیشتر آشکار می شود.

,

وی خاطرنشان کرد: اگر تلاشهای سپاه مخصوصا سردار شهید همدانی و سایر عزیزان در سوریه و تلاشهای آیت الله سیستانی در بسیج مردمی عراق نبود امروزه شاهد فاجعه های بیشتری بودیم چون ظهور داعش بسیار خطرناکتر از بعثی ها بود.

,

امام جمعه شهرستان طارم تصریح کرد: ایده اساسی داعش همان شکل گیری دولت اسلامی عراق و شام بود که به برکت بسیج مردمی برچیده شد.

,

صادقی پور یادآور شد: در مقام و منزلت بسیج همین مقدار کافی است که معمار کبیر انقلاب اسلامی می فرماید بنده افتخارم اینست که خود بسیجی ام و رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرماید: تا بسیج است نظام اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد و این برکت و یادگار امام راحل است.

,

امام جمعه شهرستان طارم گفت: یکی از مقدمات ظهور شکل گیری محور مقاومت در جهان تشیع است که این خود یک تجربه موفقی بود اگر چنین باشد می توانیم ادعا کنیم که سرباز واقعی امام عصر(عج) هستیم.

,

اقبال جهانبخشی فرمانده سپاه ناحیه طارم در این مراسم تقارن هفته مبارک بسیج، حلول ماه ربیع الأول و هفته وقف را تبریک گفت و خواستار حضور پرشور بسیجیان در برنامه های هفته پر افتخار بسیج شد.

,

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۵۰ عنوان برنامه در هفته بسیج در شهرستان طارم اجرا می شود که برگزاری مراسم نهضت روشنگری، دیدار کارکنان و بسیجیان ناحیه با امام جمعه شهرستان، برپایی نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی، برگزاری یادواره شهدا، مراسم اجتماع بزرگ بسیجیان (شکوه مقاومت) در پنجم آذرماه در شهر آببر، غباروبی مزار مطهر شهدا، بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی، شرکت کارکنان و بسیجیان در نماز عبادی سیاسی جمعه، افتتاح طرحهای محرومیت زدایی از اهم برنامه های قابل اجرا در طول هفته بسیج است.

,

جهانبخشی با اشاره به بیان گهربار رهبر معظم انقلاب اسلامی در ارتباط با هفته بسیج اظهار داشت: هفته بسیج در حقیقت فرصتی برای ارائه حرکتی عظیم است که بوسیله امام بزرگوار در این کشور پایه گذاری شد.

,

وی با اشاره به بیان معمارکبیر انقلاب اسلامی ایران گفت: بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنام است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن اذان شهادت و رشادت سر داده اند.

,

index

, index, index,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه