اخبار داغ

بیاینه بسیجیان شهرستان دنا در پی پیروزی بزرگ بر داعش؛

مبارزه توأمان با جبهه کفر را تا ابد ادامه خواهیم داد

مبارزه توأمان با جبهه کفر را تا ابد ادامه خواهیم داد
پیروزی بزرگ جبهه مقاومت اسلامی بر اسلام خود خود خوانده آمریکایی اسررائیلی نشانه گر همان تفکر بزرگ بسیج است که با گروههای اسلامی توانست این دشمن خبیثه را در منطقه شکست دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از  سفیر دنا، ؛ بسیجیان همیشه در صحنه شهرستان دنا با تبریک پیروزی بزرگ جهان اسلام بر اسلام داعشی در منطقه پیامی را ارسال کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر دنا، ,

در این پیام که به این سایت ارسال شده است آمده است

,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

" وَ ما رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَ لکِنَّ اللهَ رَمى"

,

در پی پیروزی تاریخ ساز جبهه مقاومت اسلامی بر فتنه تروریسم تکفیری و پایان یافتن سیطره داعش که با پایین کشیدن پرچم این گروه آمریکایی - صهیونیستی در البوکمال رقم خورد،بسیجیان شهرستان دنا ضمن تبریک این پیروزی بزرگ در هفته مقدس بسیج به تمام امت اسلامی و بخصوص رهبر معظم انقلاب پیام تبریکی ارسال کردند.

,

در این پیام تبریک آمده است،خداوند قادر و متعال را شاکریم که در آغاز ماه ربیع الاول پیروزی جبهه مقاومت را در برابرحرکت خبیثه ای تحت عنوان "حکومت اسلامی عراق و شام" مقّدر فرمود و قلوب مسلمانان و همه بندگان پاک طینت جهان را با شکست تروریست‌های تکفیری در منطقه مسرور کرد.

,

این عزت و سربلندی به رغم تلخی‌های ناشی از حمله داعش به سرزمین های اسلامی و خسارات گسترده مادی و انسانی آن،توجه ویژه مرجعیت شیعه، رهبری پیامبر گونه رهبر معظم انقلاب،  و فرماندهی سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی در این مأموریت بزرگ بود که همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند،داعش این شجره خبیثه ملعونه به دست اسلام واقعی شکست خواهد خورد.

,

یقین می دانیم امنیت حول محور مقاومت یکی از بارقه های خورشید ولایت و محصول هدایت های ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای عزیز است که این توطئه سیاه و خطرناک را با رهبری خردمندانه و هدایت‌های حکیمانه با شکستی سنگین روبه رو ساخت.
بسیجیان شهرستان دنا در این پیام ضمن خرسندی و خوشنودی از این حماسه بی بدیل در جهان اسلام آورده اند، این پیروزی بسیار بزرگ و سرنوشت ساز را به حضور رهبر معظم انقلاب، ملت بزرگ ایران اسلامی و ملت‌های مظلوم عراق و سوریه و دیگر مسلمانان جهان و خانواده معظم شهدای مدافعین حرم،حزب الله لبنان،انصارالله،تیپ های فاطمیون، زینبیون و رزمندگان افغانی، پاکستانی، یمنی و ایرانی تبریک و تهنیت می گوییم .

,
,

در ادامه این پیام آمده است،ریشه کن کردن شجره خبیثه آمریکایی- اسرائیلی داعش در منطقه آن هم در هفته شجره طیبه بسیج نشان داد که امروز تفکر والای بسیج به آن سوی مرزها راه یافته و ولایت مداری مردم جهان اسلام زیر چتر ولایت برای ریشه کن کردن دشمن اصلی اسلام ادامه خواهد داشت.

,

بسیجیان شهرستان دناضمن مشارکت در شادی جهان اسلام در پی ریشه کن کردن  این شجره خبیثه تا خون در رگ دارند گوش به فرمان ولی لامر مسلمین بوده و همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند نباید از نقشه های شوم دشمن و فتنه های جدید آن در منطقه غافل شد.

,

در این پیام ضمن تبریک به فرمانده بزرگ و ولایت مدار اسلام حاج قاسم سلیمانی این فرزند خلف و بزرگ ولایت آمده است، امروز همه دیدند که فرزند بزرگ ولایت با تأسی از فرمان ولی امر مسلمین توانست قله های کفر را یکی پس از دیگری فتح کند و پرچم اسلام واقعی را در آن قله ها بنشاند که این موضوع نشانه گر تبعیت از فرمان ولی است که این سردار بزرگ را در درجه های بزرگ انسانیت و معرف وشرافت بوده که این فرمانده بزرگ را به جهانیان به عنوان سمبل ولایت مداری و فرمانده بزرگ معرفی کرده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه