اخبار داغ

بمناسبت هفته بسیج؛

ویزیت رایگان و اعزام کاروان سلامت به روستاهای محروم چرام+تصاویر

ویزیت رایگان و اعزام کاروان سلامت به روستاهای محروم چرام+تصاویر
کاروان کمک های پزشکی،سلامت و مشاوره ای در سفر دوروزه به روستاهای محروم چرام اعزام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چرام؛به همت بهداشت امداد و درمان ناحیه مقاومت بسیج چرام و همکاری شبکه بهداشت شهرستان کاروان کمک های پزشکی،سلامت و مشاوره ای امروز به روستاهای محروم چرام اعزام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چرام,

رئیس بهداشت امداد و درمان ناحیه مقاومت بسیج چرام در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: این کاروان در سه بخش سلامت جسمی، روحی و مشاوره خانواده خدمات رسانی رایگان  انجام خواهد داد.

,

وی افزود: کاروان سلامت به ویزیت رایگان برای بهبودی بیماران و همچنین مشاوره بخش زنان در حوزه مراقبت های بارداری پرداخت که روستاهای خیمند و دلی باریک را پوشش داد.

,

مصطفی شریعت ادامه داد: علاوه بر این خدمات مباحث امدادگری، برخورد با حوادث ناگهانی همچون زلزله  و سیل به اهالی این روستاها آموزش داده شد.

,

رئیس بهداشت امداد و درمان ناحیه مقاومت بسیج چرام  در ادامه عنوان کرد: این کاروان که به همت بهداشت امداد و درمان ناحیه مقاومت بسیج چرام با همکاری شبکه بهداشت شهرستان خدمات رسانی کرد شامل بزشک، بهیار و مشاوران مجرب شهرستان بودند که برنامه های سلامت روح و جسم را در این روستا ها پیاده کردند.

,

گفتنی است که فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چرام نیز از این افراد جهادی و اهالی روستا بازدید کرد و لازم به ذکر است که برنامه این کاروان دو روزه است که تا فردا ادامه خواهد داشت.

,

تصاویر:

,
 
انتهای پیام/
,
 
انتهای پیام/
,
 
انتهای پیام/
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
 
,
انتهای پیام/
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه