اخبار داغ

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج؛

مدرسه روستای میهم قروه به همت بسیج سازندگی بازسازی شد + تصاویر

مدرسه روستای میهم قروه به همت بسیج سازندگی بازسازی شد + تصاویر
در سومین روز از هفته بسیج دبیرستان باباطاهر در روستای میهم سفلی بازسازی و مرمت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر پیش از ظهر امروز و در دومین روز از هفته مبارک بسیج دبیرستان باباطاهر در روستای میهم سفلی به همت بسیج سازندگی مرمت و بازسازی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سراب خبر,

سرهنگ سعید شعبانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه در مراسم بهره برداری از این مدرسه اظهار داشت: بسیج سازندگی سپاه قروه  در راستای محرومیت زدایی 9 مدرسه در روستاهای سرقل، مالوجه ، قاملو، کنگره، ویهج، میهم سفلی، آقبلاغ، سنگین آباد و شهر دلبران را با اعتباری بالغ بر 900 میلیون ریال مرمت و بازسازی کرده است.

,

وی با بیان اینکه این مرمت و نوسازی در قالب ایزوگام ، آسفالت حیاط ، حصارکشی و دیوارکشی ، نقاشی و زیباسازی مدارس انجام شده است، افزود: این مدارس به صورت همیاری با مردم روستا و از طریق مشارکت آموزش و پرورش بازسازی شده اند.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه با اشاره به دیگر اقدامات سپاه پاسداران در راستای محرومیت زدایی، خاطر نشان کرد: با آغاز سالتحصیلی جدید و در راستای برنامه های محرومیت زدایی و مردم یاری بیش از 850 بسته لوازم التحریر توسط سپاه پاسداران هر یک به ارزش یک میلیون ریال برای توزیع بین دانش آموزان کم بضاعت و بی بضاعت اماده شد که آن را توسط حوزه های بسیج سطح شهرستان بین دانش اموزان نیازمند توزیع نمودیم.

,

, , , ,

 

,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه