اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش قرچک:

دانش‌آموزان در کنار تحصیل علم و دانش به سلامت جسم و روح خود اهمیت دهند

دانش‌آموزان در کنار تحصیل علم و دانش به سلامت جسم و روح خود اهمیت دهند
مدیر آموزش وپرورش شهرستان قرچک گفت: دانش آموزان در کنار تحصیل علم و دانش به سلامت جسم و روح خود هم اهمیت دهند و برگزاری المپیادهای ورزشی بستر این مهم را فراهم می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از قرچک آنلاین؛ چهارمین دوره المپیاد ورزشی درون‌ آموزشگاهی با حضور نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران با رژه تیم های حاضر در قرچک آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین؛, قرچک آنلاین,

علی کفاشیان نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در این مراسم با قدردانی از زحمات مدیریت آموزش و پرورش با اشاره به اهداف نظام آموزش و پرورش گفت: یکی از اهدافی که آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد اجتماعی فرهنگی در جامعه دنبال می کند تربیت نسلی شاداب و با نشاط است که در کنار فراگیری علوم مختلف از سلامتی تحرک و پویایی لازم برخوردار باشند.

,

وی گفت: بهره گیری از مشارکت و همیاری داوطلبانه از جمله ظرفیت هایی است است که می تواند در فعالیت های ورزشی و تربیت بدنی دارای نقش بیاد ماندنی و قابل توجه باشد.

,

کفاشیان با بیان این که برگزاری این  المپیاد فرصت بسیار خوبی برای معرفی چهره‌های مستعد به ورزش قهرمانی است، تصریح کرد:  با برگزاری این  المپیاد تیم‌هایی که موفق به کسب عنوان قهرمانی در رشته‌های مختلف شوند، می توانند به مسابقات سراسر کشور راه یابند.

,

وی افزود: مطمئنا ظهور و معرفی ورزشکاران مستعد در این  المپیاد می‌تواند نقش مهمی در موفقیت هر چه‌ بیشتر ورزشکاران ایران در رقابت‌های بین المللی داشته باشد.

,

, ,

مهدی نیکبخت مدیر آموزش وپرورش شهرستان قرچک در ادامه این مراسم اظهار داشت: چهارمین دوره المپیاد درون آموزشگاهی شهرستان قرچک تحت عنوان یادواره ورزشی 36 هزار شهید دانش‌آموز و پنج هزار شهید معلم برگزار می‌شود.

,

وی گفت: المپیاد درون آموزشگاهی شهرستان قرچک در بیش از 95 درصد مدارس برگزار می‌شود و حدود 18 هزار دانش‌آموز درگیر این المپیاد هستند و در این مسابقات به رقابت خواهند پرداخت.

,

مدیر آموزش وپرورش شهرستان قرچک تأکید کرد: هدف از برگزاری چنین برنامه‌هایی استعدادیابی و معرفی این استعدادها به مربیان شهرستان و استان تهران در جهت رشد و پیشرفت آن‌ها صورت می‌گیرد.

,

وی افزود: یکی از وظایف ذاتی آموزش‌ و پرورش در زمینه تقویت توسعه متوازن در سند تحول بنیادین است که باید برنامه‌های فرهنگی تربیتی در مدارس ارتقا یابد.

,

نیکبخت تاکید کرد: پرداختن به بحث‌های فرهنگی ورزشی در مدارس توسط مربیان پرورشی و معلمان ورزش می‌تواند آسیب‌های اجتماعی را تا حد زیادی کاهش دهد و بنای اصلی کاهش آسیب‌های اجتماعی پرداختن به مسائل فرهنگی، ورزشی و هنری است.

,

وی در پایان با اشاره به این المپیاد، بیان کرد: المپیاد ورزشی درون مدرسه ای یکی از حلقه های توجه به ورزش مدارس است و برای دانش‌آموزان لازم است در کنار تحصیل علم و دانش به سلامت جسم و روح خود هم اهمیت دهند و برگزاری المپیادهای ورزشی بستر این مهم را فراهم می‌کند.

,

انتهای پیام/ م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه