اخبار داغ

نماینده مردم خدابنده در مجلس:

نابودی داعش حاصل تدابیر مقام معظم رهبری و فرماندهی سرلشکر سلیمانی است/نقشه صهیونیستی، آمریکایی و سعودی شکست خورد

نابودی داعش حاصل تدابیر مقام معظم رهبری و فرماندهی سرلشکر سلیمانی است/نقشه صهیونیستی، آمریکایی و سعودی شکست خورد
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نابودی داعش گفت: پیروزی بزرگ جبهه مقاومت برای دشمن قابل تصور نبود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛احمد بیگدلی در گفت‌وگو با موج رسا،با تقدیر و تشکر و از سپاه قدس و به خصوص سرلشکر سلیمانی به دلیل نابودی داعش اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارای نیروهای جان برکفی است که همیشه در دفاع از جمهوری اسلامی ایران، مقدسات و مردم مظلوم منطقه با جان و دل وارد شده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , موج رسا,

وی با بیان اینکه نیروهای سرلشکر سلیمانی محکم و استوار در میدان ایستاده و مقاومت کردند، ابراز کرد: این اتفاقات و پیروزی‌ها در تاریخ تکرار شده و ثبت خواهد شد، یکسری دشمنان قسم خورده اسلام از همان صدر اسلام وجود داشتند که به طرق مختلف به دشمنی با اسلام پرداخته‌اند.

,

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران پرچمدار دفاع از اسلام است، خاطرنشان کرد: دشمنی با اسلام در طول تاریخ وجود داشته و نسل به نسل منتقل شده که در این چند سال دشمنان برای مقابله با اسلام داعش را به وجود آوردند.

,

وی با اشاره به اینکه تا ظهور امام زمان(عج) این دشمنی‌ها با اسلام ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر نماد اسلام است و با تمام وجود از ملت‌های مسلمان دفاع می‌کند.

,

بیگدلی با بیان اینکه صدام نیز داعش دیگری بود که جمهوری اسلامی ایران در مقابل آن ایستاد، افزود: دیدیم که صدام چه دشمنی‌هایی را با اسلام و ایران اسلامی انجام داد اما اکنون در کجا قرار دارد و جمهوری اسلامی کجاست؟

,

وی بیان کرد: داعش ساخته و پرداخته دست استکبار جهانی بود که می‌خواستند از این طریق به اسلام و ایران ضربه بزنند و از طرف دیگر متاسفانه وحدت به آن معنای مورد انتظار در جهان اسلام شکل نگرفته است تا دشمنان نتوانند مشکلی برای مسلمانان ایجاد کنند.

,

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری و جان‌فشانی نیروهای جان برکف و مدافعین حرم و سرلشکر سلیمانی تمامی نقشه‌های دشمن را خنثی کرد، اظهار کرد: داعش خساراتی را به کشورهای اسلامی وارد می‌کرد و مردم این کشورها را به شهادت می‌رساند که قدرت جبهه مقاومت در مقابل این خون‌ریزی‌ها پیروز شد.

,

وی گفت: نیروهای تحت فرمان سرلشکر سلیمانی کاری که دشمنان تصور آن را نمی‌کردند را انجام داده و از اسلام و قرآن به خوبی دفاع کردند.

,

بیگدلی با بیان اینکه نیروهای مخلص حزب‌الله لبنان، حشدالشعبی عراق، ارتش سوریه و دیگر نیروهای جبهه مقاومت نیز در این پیروزی نقش داشتند، ابراز کرد: تمام نیروهای جبهه مقاومت با محوریت ایران این پیروزی بزرگ را آفریدند.

,

وی تصریح کرد:شکست داعش در منطقه شکست نقشه صهیونیستی، آمریکایی و سعودی بود که به دست دلیرمردان جبهه مقاومت و تدابیر مقام معظم رهبری به وقوع پیوست.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه