اخبار داغ

به میزبانی گرمسار؛

اولین یادواره سرداران شهید و شهدای مدافع حرم استان سمنان برگزار می شود

اولین یادواره سرداران شهید و شهدای مدافع حرم استان سمنان برگزار می شود
فرمانده سپاه ناحیه گرمسارگفت: اولین یادواره سرداران شهید و شهدای مدافع حرم استان سمنان به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج به میزبانی شهر گرمسار برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید ناظریه فرمانده سپاه ناحیه گرمسار در گفتگو با خبرنگار گرمسارآنلاین  با اشاره به برگزاری اولین یادواره شهدای مدافع حرم استان در گرمسار گفت: اولین یادواره سرداران شهید و شهدای مدافع حرم استان سمنان یکشنبه هفته آینده در سالن سه‌هزارنفری شهید باهنر گرمسار برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین, ,

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار در ادامه افزود: در برگزاری این یادواره شهدا برخی دستگاه‌ها و نهادهای دولتی با سپاه ناحیه گرمسار همکاری دارند که باید از زحمات و تلاش‌های همه این عزیزان تقدیر و تشکر کنیم و مطمئناً خود شهدا اجر و پاداش این تلاش‌ها را تضمین خواهند کرد.

, . ,

ناظریه ادامه داد: دستگاه‌هایی شامل شهرداری و شورای شهر، فرمانداری، دفتر امام جمعه، اداره ورزش و جوانان و ... در برگزاری این برنامه مشارکت دارند و امیدواریم بتوانیم یک برنامه مطلوب و باکیفیت و درخور شأن شهدا برگزار کنیم  همانطور که تحقق این امر نیازمند کمک و مشارکت همگانی است.

, . ,

وی گفت: این برنامه مخصوص سرداران شهید و شهدای مدافع حرم ایرانی می باشد و یادواره شهدای حرم تیپ فاطمیون در استان سمنان قبلاً برگزار شده است. 

,   ,

ناظریه ضمن دعوت از عموم مردم شهیدپرور استان سمنان، به‌ویژه خانواده معزز شهدا جهت شرکت در این مراسم، افزود: برگزاری یادواره شهدا و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره این بزرگواران یکی از کمترین وظایفی است که ما در مقابل شهدا باید انجام دهیم و امیدواریم بتوانیم به نحو احسن این وظیفه را به انجام برسانیم.

, . ,

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار در خاتمه خاطرنشان کرد: سخنران این مراسم سردار شاهچراغی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) بوده و حاضران در این یادواره شهدا از بیانات این شخصیت برجسته دفاع مقدس و انقلاب اسلامی بهره‌مند می‌شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه