اخبار داغ

فرماندار محمودآباد:

بسیج نشان دهنده مردم سالاری دینی است

بسیج نشان دهنده مردم سالاری دینی است
فرماندار شهرستان محمودآباد گفت: نهاد بسیج از سوی مردم، برای مردم بر پایه عقاید اسلام تشکیل شده، که نشان دهنده مردم سالاری دینی در جامعه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای‌شمال، یحیی یوسف‌پور در ستاد گرامیداشت هفته بسیج سپاه شهرستان محمودآباد اظهار کرد: جذب حداکثری، مردم سالاری دینی و بصیرت از جمله ویژگی‌های والای بسیج است که آن را محدود به جریان خاصی نمی‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای‌شمال,

وی ادامه داد: از زمان شکل‌گیری بسیج با تدابیر رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران، توانستند برگ زرینی را از ایثارگری و فداکاری به یادگار بگذارند.

فرماندار محمودآباد با اشاره به جریان شناسی در بین بسیجیان، بیان داشت: بصیرت بسیجیان در فراز و فرود جریانات سیاسی باعث می‌شود همیشه در راستای آرمان‌های امام خمینی(ره) حرکت کنند.

وی افزود: نهاد بسیج از سوی مردم، برای مردم بر پایه عقاید اسلام تشکیل شده، که نشان دهنده مردم سالاری دینی در جامعه است. بسیج لشکر مخلص خداست و باید همواره این جمله سرلوحه بسیجیان شود.

یحیی یوسف‌پور خاطر نشان کرد: پیشرفت بسیج با مطالعات دینی همراه است و با تشکیل گروه‌های اندیشه ورز در جامعه می‌توانند باعث تعالی کشور شوند.
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه