اخبار داغ

کارشناس سیاسی:

فضای مجازی٬ قتلگاه جوانان شده است

فضای مجازی٬ قتلگاه جوانان شده است
کارشناس سیاسی گفت: فضایی مجازی قتلگاه جوانان ما شده است و مادر زمینه فضایی مجازی و سیاسی و اقتصادی نیاز به جهاد داریم و روحیه بسیجی هنوز ادامه دارد و آن نیاز به بصیرت و حرکت خودجوش می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تنگستان نما، نهضت روشنگری بصیرتی و معرفتی به مناسبت هفته بسیج با حضور هادی سیاسی سپاه امام صادق علیه الاسلام استان در حوزه علمیه ریحانه النبی سلام الله علیها برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما، ,

محمد میرزایی کارشناس سیاسی با اشاره به پیام امام خمینی(ره) که در هفته بسیج که در آخر عمر خودشان صادر کردند بیان داشت: امام با تاکید بر تشکیل بسیج دانشگاه و بسیج طلاب را صادر کردند و در آذر 67 که روز بسیج طلاب هم هست امام در آنجا اشاره می فرمایند که بسیج نباید منحصر به ایران باشد باید ما بتوانیم بسیج را  در تمام عرصه ها و  سر تاسر جهان به وجود بیاوریم و ما شاهد آن هم اکنون هستیم و سردار سلیمانی نماد بسیجیان جهان اسلام و پیشرو بسیجیان و با مدیریت خود سیطره داعش در سوریه و عراق پایان داد.

,

میرزایی ادامه داد: به تعبیر سردار سلیمانی داعش یک وبا و طاعون بود و یک شجره طیبه که همان بسیجی که در ایران شکل گرفت و آن را  به مرز ها و فراتر از مرزها تعمیم داد.

,

کارشناس سیاسی استان خاطر نشان کرد: عصبانیت آمریکا به ایران  که خود آنان نیز  به وجود آورنده داعش هستند و آنان عصبانیتشان از همام پیام امام که بسیج جهان اسلام تشکیل بدهند شروع شده است.

,

, ,

وی گفت: اما هفته بسیج هست و نمی شود از رشادت های بسیجیان نام نبرد شهیدان ما بسیج را در سطح جهان به جهانیان  شناساندن و این بسیجیان پدیده جدید جهان خلقت هستند و به گفته شهید آوینی بزرگترین دستاورد های ما بسیجیان بودند شهدای ما فراتر از مرز ها الگو شدند.

,

, ,

میرازیی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری  اخلاص و بصیرت را از ارکان بسیجیان است تصریح کرد: بسیجیان هر جا احساس تکلیف کنند حضور می باند و بسیج لشکر مخلص خداست و ما بسیجیان مامور به ادای تکلیف هستیم و به فرموده امام بسیج یک تفکر است و متعلق به هر کسی است که این روحیه را دارد و ارتش و سپاهی دو لشکر الهی در یک لشکر هستند.

,

, ,

وی با اشاره به پاسخ به شبهات در فضایی مجازی یک وظیفه هست خاطر نشان کرد: جهاد در فضایی مجازی جهاد کبیر به فرموده مقام معظم رهبری  می باشد زیرا فضایی مجازی قتلگاه جوانان ما شده است و مادر زمینه فضایی مجازی و سیاسی و اقتصادی نیاز به جهاد داریم و روحیه بسیجی هنوز ادامه دارد و آن نیاز به بصیرت و حرکت خودجوش می باشد.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه