اخبار داغ

دشمن بدنبال مخدوش کردن خدمت رسانی ها به زلزله زدگان با دوگانگی هاست/ همدلی مرهمی بر زخم آسیب دیدگان

دشمن بدنبال مخدوش کردن خدمت رسانی ها به زلزله زدگان با دوگانگی هاست/ همدلی مرهمی بر زخم آسیب دیدگان
امدادگر هلال احمر مستقر در مناطق زلزله زده غرب کشور مهمترین عامل را در تقویت روحیه آسیب دیدگان همدلی و همکاری دانست و گفت: دشمنان بدنبال تفرقه افکنی و دوگانگی هستند و همه ما باید سعی کنیم با تعامل مرهمی بر دردهای آسیب دیدگان باشیم .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از همدان ورزش،با وقوع زلزله در غرب ایران و خشاراتی که به مردم کرد این سرزمین وارد شد ، هر چند همیهنان از سراسر ایران و حتی کسانی که ایرانی بودند اما در اینجا زندگی نمی کردند هر کدام به نحوی به کمک زلزله زدگان شتافتند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, همدان ورزش,

 

,

 

,

اما در این بین کانالها و سایت های معاندی بودند کع با تفرقه افکنی و ایجاد دو دستگی بین نهادها و سازمانها سعی در عدم خدمت رسانی و مخدوش کردن نیروهای پرتلاش داشتند.

,

 

,

 

,

این کانالها در فضای مجازی با بدست آوردن اطلاعات نادرست و پخش فیلم های بریده شده و ناقص نتوانستند روحیه ایرانی را کاهش دهند و مردم و سازمانها دو چندان در برطرف کردن نیازها تا حد امکان شتافتند .

,

 

,

 

,

هر روز سوژه ای جدید خوراک رسانه های معاند بود از کمک ها گرفته تا حضور مسئولین و ...در این مناطق که برای هر کدام نقدی وارد کردند .

,

 

,

 

,

مهمترین و بیشترین تلاش در این اوضاع بحرانی  دوگانه هایی همچون، سپاه یا ارتش، مردم یا حاکمیت، امدادگران یا هنرمندان و ... در این موضوع بودند .

,

 

,

 

,

 

,

, ,

 

,

در این میان با مسئول تیم سحر که ساماندهی حمایتهای روانی را تا حدودی در این مناطق بر عهده دارد به گفتگو پرداختیم .

,

 

,

 

,

سعید امیدوار با بیان اینکه روزی حداقل به 2 روستا سرکشی می کنیم; اظهار داشت: برگزاری ایستگاه نقاشی و توزیع اسباب بازی و همچنین انجام بازیهای گروهی با کودکان جزو برنامه های این تیم است.

,

 

,

 

,

وی افزود: آموزش امدادهای اولیه, مقابله با گاز گرفتگی به ویژه داخل چادرها به دلیل استفاده از والور به عنوان سیستم گرمایشی را برای کودکان زلزله زده داریم.

,

 

,

 

,

امیدوار گفت: تلاش می کنیم تا 5 آذر ماه به همه روستاهای زیر نظر جمعیت هلال احمر استان همدان در سر پل ذهاب سرکشی کرده و کمکهای روانی ارائه دهیم.

,

 

,

 

,

 

,

وی در پایان بیان داشت: از ایجا دو گانگی و تنش در  بین سازمانها باید جلوگیری شود چرا که با هم بودن و دست در دست هم دادن می تواند مشکلات مرد غیور کرد ایران زمین را تا حد امکان رفع کند . 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه