اخبار داغ

معاون فرماندار قرچک:

تراکم جمعیتی قرچک نیازمند ساخت یک بیمارستان دیگر را دارد

تراکم جمعیتی قرچک نیازمند ساخت یک بیمارستان دیگر را دارد
معاون امور عمرانی فرمانداری شهرستان قرچک گفت: با توجه به تراکم جمعیتی شهرستان قرچک ساخت یک بیمارستان دیگر در این شهرستان ضروری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از قرچک آنلاین؛ با توجه به ضرورت نصب انشعاب گاز بیمارستان 94 تختخوابی شهید ستاری و تسریع در روند بهره برداری علیرضا رشیدیان معاون امور عمرانی فرمانداری در اولین بازدید میدانی خود جهت رسیدگی به موضوعات این بیمارستان در محل پروژه حاضر و به وصل انشعاب گاز تا هفته آتی تاکید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین؛ , قرچک آنلاین,

وی احداث بیمارستان شهرستان قرچک را که تاکنون از داشتن حتی یه تخت بیمارستان جهت مداوا و درمان متقاضیان محروم بوده را از اقدامات ارزنده دولت اشاره کرد و افزود: خوشبختانه رویکرد دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت و ارتقاء سطح بهداشت در جامعه مثبت بوده و در این بخش کارنامه درخشانی از خود بجای گذاشته که بر همگان آشکار است.

,

رشیدیان خاطرنشان کرد: با توجه به تراکم جمعیتی شهرستان قرچک ساخت یک بیمارستان دیگر در این شهرستان ضروری است و با پیگیری های مجدانه و موثری که در دستور فرماندار قرچک قرار دارد امیدواریم روزی شاهد افتتاح بیمارستانی با ظرفیت پذیرش بیشتر در این شهرستان باشیم.

,

گفتنی است ساعاتی پیش علیرضا رشیدیان معاون امور فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان قرچک از روند تجهیز بیمارستان 96 تختخوابی شهید ستاری این شهرستان بازدید کرد.

,

, , ,

انتهای پیام/ م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه