اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه شفت:

۲ کامیونت کمک‌های مردم شفت به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ارسال شد

۲ کامیونت کمک‌های مردم شفت به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ارسال شد
فرمانده سپاه ناحیه شفت با بیان اینکه تاکنون ۲ کامیونت از کمک‌های مردم شفت به مناطق زلزله‌زده ارسال شد گفت: ارسال کمک‌های مردمی شهرستان شفت به مناطق زلزله‌زده ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح شفت، شهرام قاسمی  با تسلیت حادثه تلخ زلزله و جان باختن برخی از هموطنان در کرمانشاه اظهار داشت: شهرستان شفت اقلام ضروری و کمک های مردمی خود را برای ارسال به مردم زلزله‌زده کرمانشاه جمع آوری کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح شفت, صبح شفت,

فرمانده سپاه ناحیه شفت اعلام کرد: 800 باکس آب معدنی، 80 تخته پتو، 40 کیلو برنج، 200 عدد کنسروجات، 20 دست لباس گرم، 2 کارتن خرما و 3 کارتن مواد شوینده از شفت به مناطق زلزله زده ارسال شد.

,

وی با بیان اینکه اجناس مذکور توسط 2 کامیونت به مناطق زلزله زده ارسال شده است گفت: کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان در شهرستان شفت توسط فرماندهان حوزه‌های مقاومت و مسئول بسیج سازندگی شهرستان شفت از طریق پایگاه‌های مقاومت و نصب چادر در شهر جمع آوری شده است.

,

قاسمی با اشاره به گرامیداشت هفته بسیج و با بیان اینکه سپاه ناحیه شفت همزمان با هفته بسیج بیش از 100 برنامه فرهنگی و ورزشی در این ایام برگزار و اجرا می‌کند گفت: این برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در پایگاه‌های مقاومت، محلات و در سطح شهرستان اجرا می شود.

,

فرمانده سپاه ناحیه شفت به همایش تجمع بزرگ بسیجیان با حضور گردان‌های بیت المقدس و کوثر در هفته بسیج اشاره کرد و ابراز داشت: اجتماع بزرگ بسیجیان، پنجم آذرماه در میدان اصلی شهر شفت برگزار می‌شود.

,

وی با بیان اینکه در فاز نخست ساخت مسکن محرومان توسط سپاه ناحیه شفت 58 واحد مسکونی تقبل شده است افزود: تاکنون حدود 50 واحد مسکونی به متقاضیان تحویل و 8 واحد نیز تکمیل و یا در دست ساخت است که برای ساخت هر واحد مسکونی 20 میلیون تومان تسهیلات و مابقی از طریق گروه‌های جهادی و خیران تامین اعتبار شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه