اخبار داغ

مدیر اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد:

سردار شهید همدانی‌ الگوی به تمام معنای گفتمان انقلابی‌گری است

سردار شهید همدانی‌ الگوی به تمام معنای گفتمان انقلابی‌گری است
مدیر اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد ترویج گفتمان انقلابی‌گری را یک ضرورت در جامعه دانست و گفت: انقلابی‌گر واقعی چون حاج حسین همدانی است که باوجودی که بازنشسته شده بود و می‌توانست در کنار خانواه بهره دنیوی ببرد، اما ایثار و شهادت را در راه ترقی انقلاب به زندگی شخصی خود ترجیح داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت‌الاسلام سیدمجید موسوی در گفت‌وگو با آوای سیدجمال؛ با تأکید بر ترویج فرهنگ انقلابی‌گری در جامعه، اظهار کرد: بسیج شجره طبیه ای است که با نفس قدسی رهبر کبیر انقلاب امام راحل نهادینه شد و مکتبی است که برگرفته است از مکتب عاشورایی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال,

وی گفت: امروز اگر بسیج نبود انقلاب به 40 سالگی خود نمی‌رسید چرا که با شکل‌گیری این نهاد مردمی در جامعه اسلامی بود که در حال تبدیل شدن به یک بسیج مستضعفین در سطح جهان است.

,

مدیر اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد افزود: شکل‌گیری بسیج نویدی را برای تحقق دولت جهانی حضرت بقیه الله امام زمان(عج) می‌دهد و با شکل‌گیری این حکومت اسلامی در اکثر نقاط جهان رشد و تکامل را شاهد خواهیم بود.

,

وی گفت: انقلاب ویژگی‌های خاصی دارد که یکی از آن‌ها پرورش انسانهایی است که به پست و مقام دنیوی فکر نمی‌کردند و تنها اهداف بلند را دنبال می‌کنند.

,

موسوی خاطرنشان کرد: انقلابی‌گری در یک جمله نهادینه کردن معروف اسلام در جامعه است و انقلابی کسی است که چشم و گوشش در پی ولایت است.

,

وی یادآور شد: فرد انقلابی خستگی‌ناپذیر است، زمان و مکان را نمی‌شناسد و معنای بازنشستگی را نمی‌فهمد و خالصانه در این مسیر گام ‌بر می‌دارد، افزود: مصداقی از فرد خستگی‌ناپذیر و انقلابی، حاج حسین همدانی است که علی رغم بازنشسته شدن که می‌توانست در کنار خانواه خود بهره دنیوی ببرد، اما ایثار و شهادت را در راه ترقی انقلاب به زندگی شخصی خود ترجیح داد.

,

مدیر اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد تصریح کرد: دوام انقلاب به اجابت است و افراد انقلابی تمام وجود خود را باید خود را سیراب از فرمایشات رهبر انقلاب کنند و این به این معناست که انقلاب باید بیمه دست ولایتمداری افراد انقلابی باشد که به دنبال ترقی آن هستند.

,

وی با اشاره به اهداف و برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی در راستای ترویج انقلابی‌گری در جامعه، گفت: باتوجه به وجود و ارتباط گیری خوب این سازمان با اقشار مختلف مردم و نهادهای انقلابی مانند هیأت مذهبی و ائمه جماعت برنامه‌های مختلفی در راستای گفتمان سازی انقلاب دارد.

,

موسوی گفت: یکی از برنامه‌ها در راستای ترویج فرهنگی انقلابی اعزام روحانیون و مبلغین به سطح روستا و شهرهاست که به بیان اهداف انقلاب می پردازند.

,

وی یادآور شد: این سازمان به عنوان پیشگام در ترویج فرهنگ انقلاب هدفی جز این ندارد که اهداف انقلاب را در بین اقشار مختلف مردم گسترش دهد.

,

مدیر اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد افزود: یکی دیگر از برنامه‌های ما در تبلیغ اسلام و اهداف انقلاب برگزاری گفتمان‌های دینی در مدارس ست که در این گفتمان‌ها به شعائر دینی و انقلابی می‌پردازیم و بزودی این گفتمان‌ها را آغاز خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه