اخبار داغ

پروژه یادمان شهید باکری ارومیه در سال ۹۹ به پایان می‌رسد

پروژه یادمان شهید باکری ارومیه در سال ۹۹ به پایان می‌رسد
در سال ۹۹ برنامه گردشگری ارومیه و جذب گردشگری در نظر گرفته‌شده است که این المان و این یادمان و مجموعه ارزشی و فرهنگی قابل‌ارائه برای تمام مهمانان و همشهری‌ها باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا رسول اصغرزاده در گفت و گو با اروم نیوز، با اشاره به میزان پیشرفت مجموعه یادمان شهید باکری اظهار داشت: مجموعه فرهنگی شهید باکری و شهدای دفاع مقدس استان در زمینی به مساحت ۲۱ هکتار در قالب چند مجتمع فرهنگی، ورزشی و تفریحی احداث می‌شود و حدود ۳۵ تا ۴۰ درصد پیشرفت داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: برآورد و تخمین هزینه اولیه که برای اجرای این طرح در نظر گرفته‌شده است حدود ۶۰ میلیارد تومان بوده و برای احداث آن تا به امروز حدود ۱۰میلیارد تومان برای این یادمان هزینه شده است.

,

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه، در خصوص امکانات این مجموعه، گفت: تالارها و سالن‌ها در ظرفیت‌های مختلف که سالن‌های کوچک برای جلسات با ظرفیت کم و سالن‌های بزرگ برای جلسات بزرگ و همایشات در نظر گرفته‌شده است ونیز مسجد، وضوخانه و سرویس‌های بهداشتی در این مجموعه در نظر گرفته‌شده است.

,

اصغرزاده، افزود: ائلمان شهید باکری که نمادی از قایقی شکسته با ۳۰ ستون است و نشانگر شهادت شهید باکری در سن ۳۰ سالگی بوده و تابلویی از غیرت جوانان آذربایجان غربی در دفاع مقدس است.

,

وی، گفت: امیدواریم در کنار سایر فعالیت‌های شهرداری اعم از فعالیت‌های خدماتی ،عمرانی،فرهنگی در خصوص یادمان شهید باکری نیز بتوانیم فعالیت‌های مؤثری داشته و در سال ۱۳۹۹ شاهد بهره‌برداری کامل این پروژه باشیم.

,

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه، خاطرنشان کرد: در سال ۲۰۲۰ یعنی سال ۹۹ برنامه گردشگری ارومیه و جذب گردشگری در نظر گرفته‌شده که همزمان با این برنامه، ائلمان، یادمان و مجموعه ارزشی و فرهنگی شهید باکری قابل‌ارائه برای تمام مهمانان و همشهری‌ها خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه