اخبار داغ

در پایان هفته نهم:

بازی‌های کم‌گل لیگ آران و بیدگل در هفته رقابت‌ بی‌انگیزه‌ها/ سپاهان یک گام تا قهرمانی

بازی‌های کم‌گل لیگ آران و بیدگل در هفته رقابت‌ بی‌انگیزه‌ها/ سپاهان یک گام تا قهرمانی
هفته نهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال آران و بیدگل با برگزاری شش بازی به پایان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازخطب شکن؛ هفته نهم رقابت ها با باخت یک بر صفر هما آران در مقابل فجر آغاز شد و با شکست یک بر صفر انقلاب در مقابل سپاهان به پایان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خطب شکن,

برد اقتصادی روبروی تیم بی‌انگیزه

, برد اقتصادی روبروی تیم بی‌انگیزه, برد اقتصادی روبروی تیم بی‌انگیزه,

نخستین بازی هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال آران و بیدگل، بین دو تیمی برگزار شد که از گذشته، کری های زیادی با هم داشتند. هما آران و فجر در حالی روز دوشنبه، 22 آبان ماه مقابل هم صف آرایی کردند که این بازی را در تغییر جایگاه خود زیاد موثر نمی دیدند. هما آران با نتایج نه چندان امیدوارکننده این فصل، در میانه راه به تغییر مربی دست زد، ولی در نهایت دست خود را از جام دور دید. فجر هم مثل همیشه یک تیم میانه جدولی بود و بیش از هر چیز، در این فصل در گلزنی مشکل داشت.

,

ترس فجر از سقوط، دقیقا به میزان امید هما آران به قهرمانی، کمرنگ و کم‌رمق بود. از این رو این بازی زیاد برای هر دو تیم جدی نبود. فجر در دقیقه 17 با ضربه اصغر لقبی به گل رسید و تا پایان دروازه خود را بسته نگه داشت تا سومین برد خود را در لیگ امسال کسب کند و پیش از پایان فصل، یکی از رده های میانی جدول را برای خود رزرو کرده باشد.

,

برد کم زحمت

, برد کم زحمت, برد کم زحمت,

هما بیدگل در ادامه تعقیب تیم صدرنشین، این هفته به مصاف یکی از تیم های پایین جدول رفت، تیمی که از هشت بازی قبلی خود، دو پیروزی در کارنامه داشت و هنوز طعم تساوی را نچشیده بود. نهضت که پس از نتایج ضعیف این فصل، خبرهایی از کناره گیری آن از لیگ به گوش می رسید، با هفت بازیکن در زمین حاضر شد، با این حال کمی بعد از آغاز بازی، با مصدومیت یکی از بازیکنان خود شش نفره شد تا بازی نیمه تمام رها شود و نتیجه سه بر صفر به سود هما بیدگل به پایان برسد. البته پیش از این اتفاق، هما بیدگل با دو گل زده از حریف خود پیش افتاده بود.

,

هیچ هیچ هیچ

, هیچ هیچ هیچ, هیچ هیچ هیچ,

سومین بازی این هفته روز 24 آبان بین تیم های شاهین و ستارگان کارگران برگزار شد. شاهین از هم اکنون جایگاه خود را در میانه جدول تثبیت شده می دید، ولی ستارگان کارگران امیدوار بود با کسب تمام امتیازات این بازی، از منطقه سقوط فاصله بگیرد. در نهایت این بازی بدون گل خاتمه یافت تا تغییری در جایگاه دو تیم حاصل نشود.

,

هنرمندان پیروز بازی با ستارگان کم‌فروغ

, هنرمندان پیروز بازی با ستارگان کم‌فروغ, هنرمندان پیروز بازی با ستارگان کم‌فروغ,

تیم جوان و خوب خانه هنرمندان که در لیگ استانی جوانان نیز نتایج خوبی کسب کرده، این هفته مقابل نجوم کویرات قرار گرفت و با تک گل حسین طهماسبی به پیروزی رسید. هنرمندان با این برد 13 امتیازی شد و در رده پنجم جدول جای گرفت. نجوم کویرات نیز با کسب ششمین باخت خود، با هفت امتیازی که در پایان هفته گذشته اندوخته بود در رده نهم جای گرفت تا هنوز خطر سقوط را جدی ببیند.

,

عقاب، تنها شاهد پیروزی شاهد

, عقاب، تنها شاهد پیروزی شاهد, عقاب، تنها شاهد پیروزی شاهد,

پنجمین بازی هفته، بین عقاب و شاهد برگزار شد. شاهد با نتایج خوبی که در این فصل گرفته، خود را به عنوان ضلع پایینی مثلث قهرمانی مطرح کرده است. در مقابل عقاب در میانه جدول ایستاده، ولی در بازی های خود به سختی به مهاجمان حریف راه داده و گل خورده است. شاید اگر عملکرد فوق العاده سپاهان و دو بازی نیمه تمام این تیم نبود، حالا عقاب به جای سپاهان بهترین خط دفاع لیگ را در اختیار داشت.

,

این دو تیم بدون حضور تماشاگران، با قضاوت مرتضی محمدپور بازی خود را آغاز کردند. شاهد در دقیقه 35 از روی ضربه آزاد حسین رئوفی دروازه حریف را باز کرد. در آغاز نیمه دوم، باز هم شاهد بود که با ضربه جواد کربلایی به گل رسید تا کار عقاب سخت شود. در نهایت تلاش عقاب برای جبران عقب افتادگی به تک گل علیرضا محمدی از روی نقطه پنالتی منجر شد که در دقایق پایانی به ثمر رسید.

,

یک گام نزدیک‌تر

, یک گام نزدیک‌تر, یک گام نزدیک‌تر,

علی رغم شهامت مسئولان تیم انقلاب، جوان گرایی این تیم جواب نداد و این باشگاه پرسابقه در پایان هفته هشتم در قعر جدول رسوب کرد. انقلاب در بازی پایانی هفته که قرار بود 26 آبان برگزار شود ولی به تعویقق افتاده بود، مقابل سپاهان قرار گرفت که تا این هفته، به هیچ تیمی رحم نکرده است. دیدار تیم های بالا و پایین جدول با پیروزی یک بر صفر سپاهان خاتمه یافت تا این تیم یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک تر شود.

,

حال و روز این روزهای انقلاب تعریفی ندارد. شاید خیلی از اهالی فوتبال دوست داشته باشند، جدول را سر و ته کنند تا حداقل با این کار تیم با افتخار و پرسابقه انقلاب را از سقوط باز دارند، ولی در فوتبال نتایج و برد و باخت ها سرنوشت تیم ها را مشخص می کند.

,

بدین ترتیب در پایان هفته نهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال آران و بیدگل، این نتایج به دست آمد:

,

هما آران 0 – 1 فجر

, هما آران 0 – 1 فجر,

نهضت جوانان 0 – 3 استعدادهای درخشان ویگل

, نهضت جوانان 0 – 3 استعدادهای درخشان ویگل,

شاهین کویر 0 – 0 ستارگان کارگران

, شاهین کویر 0 – 0 ستارگان کارگران,

نجوم بخش کویرات 0 – 1 خانه هنرمندان

, نجوم بخش کویرات 0 – 1 خانه هنرمندان,

شهدای دهنو 1 – 0 پهلوان کویر

, شهدای دهنو 1 – 0 پهلوان کویر,

عقاب 1 – 2 شاهد جوانان

, عقاب 1 – 2 شاهد جوانان,

برنامه هفته دهم مسابقات که با یادی از شهیدان شهر نوش آباد برگزارخواهد شد به این شرح است:

,

دوشنبه، 29 آبان: نهضت جوانان – فجر عباس آباد

, دوشنبه، 29 آبان: نهضت جوانان – فجر عباس آباد,

سه شنبه، 30 آبان: هما آران – ستارگان کارگران

, سه شنبه، 30 آبان: هما آران – ستارگان کارگران,

چهارشنبه، اول آذر: خانه هنرمندان – ستارگان هما

, چهارشنبه، اول آذر: خانه هنرمندان – ستارگان هما,

پنجشنبه، دوم آذر: سپاهان دهنو – شاهین دوازه

, پنجشنبه، دوم آذر: سپاهان دهنو – شاهین دوازه,

جمعه، سوم آذر: ستارگان محمدآباد – عقاب فخارخانه بیدگل

, جمعه، سوم آذر: ستارگان محمدآباد – عقاب فخارخانه بیدگل,

شنبه، 4 آذر: انقلاب – شاهد سلمقان

, شنبه، 4 آذر: انقلاب – شاهد سلمقان,

جدول هفته نهم لیگ فوتبال آران و بیدگل

,

جدول هفته نهم لیگ فوتبال آران و بیدگل

, جدول هفته نهم لیگ فوتبال آران و بیدگل,

تمام مسابقات این هفته از ساعت 14:30 شروع خواهد شد.

, تمام مسابقات این هفته از ساعت 14:30 شروع خواهد شد.,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه