اخبار داغ

آیت الله مکارم شیرازی:

نابودی داعش خطر بزرگی را از کل جهان برطرف کرد /دنیا باید از سردار سلیمانی و همرزمانش تشکر کند

نابودی داعش خطر بزرگی را از کل جهان برطرف کرد /دنیا باید از سردار سلیمانی و همرزمانش تشکر کند
آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به اینکه سزاوار است دنیا از سردار سلیمانی و همرزمانش تشکر کند، گفت: نابودی داعش خطر بزرگی را از کل جهان برطرف کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، آیت الله ناصر مکارم شیرازی صبح امروز در درس خارج فقه که در مسجد اعظم برگزار شد با اشاره به انتشار خبر مسرت‌بخش نابودی قدرت داعش و در هم شکستن ستون فقرات این گروه همزمان با آغاز ماه ربیع الاول، اظهار داشت: در طول تاریخ گروه جنایتکاری به به رحمی داعش سراغ نداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   قم فردا، , قم فردا،, قم فردا, قم فردا,

وی ادامه داد: خدا را باید برای این پیروزی بزرگ سپاس گفت که ما را از چنگال این جمعیت خطرناک رهایی بخشید، با نابودی این گروه نه تنها خطری از کشورهای منطقه دفع شد بلکه خطر بزرگی از کل جهان برطرف شد.

,

این مرجع تقلید در ادامه افزود: این پیروزی نتیجه اتحاد و همدلی همه کشورهای منطقه و مجاهدت‌های جوانان مجاهد عراق، سوریه و کشورهای منطقه می‌ باشد.

,

وی بیان داشت: البته راهنمایی‌های پر ارزش رهبر معظم انقلاب و رشادت سردار شجاع اسلام حاج قاسم سلیمانی و حمایت‌های مراجع نجف فراموش نشدنی است.

,

این استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به اینکه داعش هیچ حد و مرزی را به رسمیت نمی شناخت، گفت: اگر دنیا قدردان باشد سزاوار است  از سوی سازمان ملل از این سردار شجاع و همرزمانش تشکر شود و متولیان بهترین جایزه صلح را به این سردار رشید بدهند که آتش جنگ در منطقه به وسیله او و همرزمانش خاموش شد و دنیا از یک کابوس وحشتناک رهایی پیدا کرد.

,

وی ابرازداشت: این پیروزی ارزان تمام نشد؛ هزاران جوان شجاع از کشورهای مختلف منطقه جان داده و شهید شدند و شهرهای زیادی ویران شد که آباد کردن آنها به آسانی ممکن نیست و اموال زیادی بر باد رفتند.

,

آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به اینکه همه می دانند که بنیانگذار داعش آمریکا و رژیم صهیونیستی و حامی مالی و فکری آنها عربستان سعودی است، خاطرنشان کرد: دنیا می‌داند موثرترین مبارزه با تروریست‌های داعش را رزمندگان منطقه، حشد الشعبی و حزب الله لبنان داشتند.

,

وی اضافه کرد: با این همه نشانه‌های آشکار دولتمردان آمریکا با بی‌شرمی و وقاحت ما را حامی تروریست می‌دانند این نهایت بی‌شرمی و وقاحت است در حالی که می‌دانند اگر این جانفشانی‌ها نبود شعله این آتش دامن آنها را نیز می‌گرفت.

,

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه توطئه های استکبار ادامه دارد، گفت: نباید با خیال آسوده به کارهای روزانه خود ادامه دهیم و مسئله بی‌سابقه درباره نخست وزیر لبنان و محاصره یمن، نشان می‌دهد حامیان توطئه در صدد هستند به اشکال دیگر کار خود را ادامه دهند؛ بنابراین باید هوشیارتر باشیم و بدانیم پیروزی و یاری خداوند در انتظار مجاهدان است.

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه