اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان کرد؛

پیروزی جبهه مقاومت؛ مدیون هدایت‌های رهبر انقلاب و رشادت رزمندگان/برچیده‌شدن بساط داعش درس عبرتی برای حامیان آن شد

پیروزی جبهه مقاومت؛ مدیون هدایت‌های رهبر انقلاب و رشادت رزمندگان/برچیده‌شدن بساط داعش درس عبرتی برای حامیان آن شد
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: بساط داعش که یک توطئه بزرگ و بلای جان مسلمانان، علیه محور مقاومت بود، برچیده شد و این امر سیلی محکمی بر گوش آمریکا و حامیان داعش بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خمین نیوز با اشاره به پیروزی محور مقاومت در برابر داعش و شکست گروه‌های تکفیری گفت: بساط داعش که یک توطئه بزرگ و بلای جان مسلمانان، علیه محور مقاومت بود، برچیده شد و این امر سیلی محکمی بر گوش آمریکا و حامیان داعش بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خمین نیوز,

وی اظهار کرد: این روز، یک روز تاریخی و مهم در تاریخ اسلام است که همه از نابودی داعش و آزادسازی سوریه و عراق خوشحال هستند و باید گرامی داشته شود.

,

رضایی ادامه داد: این پیروزی با مدیریت مقام معظم رهبری و جانفشانی‌های شهدای مدافع حرم، جانبازان و ایثارگران و اتحاد کشورهای ایران، سوریه، لبنان و عراق و کشورهای متحد با محور مقاومت حاصل شد.

,

وی بیان کرد: این پیروزی را باید به رهبر معظم انقلاب، ملت ایران و همه خانواده‌های شهدا و جانبازان و رزمندگانی که در این جنگ شرکت کردند، تبریک گفت.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: هدایت‌های مدبرانه مقام معظم رهبری در تمام لحظات این جنگ و دستور حضور فرماندهان سپاه از جمله شهید همدانی و حاج قاسم سلیمانی برای انسجام محور مقاومت، این پیروزی را رقم زد.

,

رضایی افزود: ۸۰ درصد از کشور سوریه و ۶۰ درصد از عراق در اشغال نیروهای داعش بودند اما با عوامل مذکور و انسجام بین نیروهای محور مقاومت و حضور جمهوری اسلامی ایران به عنوان نقش اصلی، بساط داعش برچیده شد.

,

وی تصریح کرد: آمریکائی‌ها و هم‌پیمانش که از این گروه حمایت می‌کردند، ضربه سنگینی خوردند و به شدت عصابی خواهند بود و این موضوع بار دیگر استکبار را تحقیر کرد.

,

رضایی افزود: ایران به عنوان یک قدرت جهانی و برتر، بار دیگر قدرت خود را به رخ دشمنان کشید و همیشه نیز در برابر توطئه‌های دشمنان استوار خواهد ایستاد و آنها را شکست خواهد داد.

,

وی با اشاره به اینکه تقابل جبهه حق و باطل ادامه خواهد داشت، گفت: آمریکا دست از دشمنی با ایران برنخواهد داشت اما ایران همچنان ایستاده است.

,

رضایی بیان کرد: این شکست‌ها آمریکا را ضعیف کرده است و روز به روز بر قدرت ایران و جبهه اسلام اضافه می‌کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه