اخبار داغ

امام جمعه شاندیز:

دشمنان اسلام از تجربه موفق بسیج یمن و حشدالشعبی هراسان هستند

دشمنان اسلام از تجربه موفق بسیج یمن و حشدالشعبی هراسان هستند
امام جمعه شاندیز با اشاره به اهمیت توانمندسازی هر چه بیشتر بسیج و تمامی نیروهای مسلح، خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام از تجربه موفق بسیج یمن و حشدالشعبی هراسان هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طرقبه نیوز، صبح امروز فرمانده سپاه طرقبه شاندیز و جمعی از مسئولان شهرستان به مناسبت هفته بسیج با امام جمعه شاندیز دیدار و گفتگو داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه نیوز,

 

,

حجت الاسلام بهمنی، امام جمعه شاندیز در این نشست ضمن تبریک و گرامیداشت ایام هفته بسیج گفت: اگر کسی با انتظار ظهور امام زمان(عج) بمیرد مثل شخصی است که همراه حضرت مهدی(عج) در خیمه فرماندهی ایشان است و این مفهوم را می رساند که خیلی از افراد انتظار دیدار چهره و جمال دلربای حضرت را دارند.

,

 

,

وی افزود: خدمت کنندگان در شجره طیبه بسیج برای تقویت دین و رضای خدا و یاری کردن ولی خدا بسیار دارای اهمیت است.

,

 

,

امام جمعه شاندیز گفت: با پیروزی جهانی انقلاب اسلامی حقیقت اسلام را مشاهده کردیم و حقیقت رویارویی با دشمنان را درک کردیم چراکه در هر زمانی حق و باطل وجود دارد.

,

 

,

وی افزود: دفاع مقدس دانشگاه عظیمی برای انسجام نیروهای انقلاب و نشان دادن حقایق زندگی بود و درک کردیم که پیروزی انقلاب به معنای شناخت انسان و حضور در صحنه ها و ازخودگذشتگی است.

,

 

,

حجت الاسلام بهمنی با اشاره به اینکه نصرت الهی و نزدیکی قلوب مردم با یکدیگر موجب پیروزی در دفاع مقدس پس از هشت سال شد تصریح کرد: دشمن هزینه های سنگینی را در براندازی محور مقاومت همانند تلاش هایی که در جنگ تحمیلی داشت، سورت داد که انقلاب اسلامی را سرنگون کنند.

,

 

,

وی افزود: همه این اتفاقات دشمنی پنهان دشمنان را علنی و آشکار کرد لذا بیش از گذشته باید در راستای توسعه و ترویج فرهنگ بسیج تلاش داشته باشیم.

,

 

,

امام جمعه شاندیز با اشاره به اهمیت توانمندسازی هر چه بیشتر بسیج و تمامی نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام از تجربه موفق بسیج یمن و حشدالشعبی هراسان هستند.

,

 

,

وی افزود: بر اساس فرموده امام خمینی(ره)، انقلاب اسلامی باید جوشش داشته باشد و یاران خود را در جهان جذب کند و بر همین اساس و عملکرد محور مقاومت بر اساس اصول اسلامی قدرت جمهوری اسلامی رو به رشد است.

,

 

,

رئیس شورای فرهنگ عمومی طرقبه شاندیز گفت: بر اساس کلام الهی استقامت در برابر دشمنان و همچنین حفظ انسجام و همدلی با محوریت ولایت فقیه دارای اهمیت است لذا راهپیمایی و شکوه حضور مردم در مراسم اربعین این وحدت اسلامی را جهانی کرده است.

,

 

,

وی افزود: امروز باید با وحدت کامل نباید اجازه دهیم انسجام داخلی دچار خللی شود و در همین راستا مأموریت بسیج با این پیروزی های به دست آمده در برابر داعش و تکفیری ها و همچنین مسئولیت اهل فکر و فرهنگ دوجندان شده است چراکه دشمن نیز از لحاظ فرهنگی در حال تلاش و ایجاد مشکلات است.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه