اخبار داغ

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی:

سردارسلیمانی حبیب دل آزادیخواهان جهان است/کسانی که شعار "نه غزه نه لبنان"سر می دادند، بدانند که پیروزی امروز را مدیون مدافعان حرم هستیم

سردارسلیمانی حبیب دل آزادیخواهان جهان است/کسانی که شعار "نه غزه نه لبنان"سر می دادند، بدانند که پیروزی امروز را مدیون مدافعان حرم هستیم
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به رشادت های سردار حاج قاسم سلیمانی،گفت: سردارسلیمانی، حبیب دل آزادیخواهان جهان است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر خجسته درگفتگو با نافع، با بیان اینکه داعش زاییده اسرائل،آمریکا،عربستان سعودی و کفرجهانی بود،گفت: دشمن به دنبال این بود تا فرزندی ناخلف را در منطقه ای مسلمان نشین ریشه دار کند که خوشبختانه به لطف خداوند، مزدوران که از سراسر دنیا اجیر شده بودند تا مسلمانان را به ذلت بکشانند، با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و همچنین دلاوری های شهدای مدافع حرم و سردار سلیمانی تمامی به ذلت کشیده شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

وی با اذعان به اینکه امروز سردار سلیمانی حبیب دل مسلمانان ومستضعفان جهان است،اظهار کرد:حاج قاسم امروز به عنوان یک قهرمان بین المللی شناخته می شود و باید پذیرفت که در شرایط کنونی سردار سلیمانی با بهره گیری از تفکرات امام خمینی و مقام معظم رهبری، حبیب دل همه آزادیخواهان جهان شده است.

,

 

,

خجسته درادامه با اشاره به اینکه امروزامید مستضعفین جهان به سردار سلیمانی ها است عنوان کرد: امروزعراق،سوریه، لبنان، ایران وکشورهای منطقه در جشن و سرور هستند چراکه ترفندهای دشمن مستکبر برای تشکیل یک دولت مستقل محکوم به فنا شد.

,

 

,

وی با تاکید براینکه ، نابودی داعش در سوریه پیروزی بزرگی است که نباید نادیده گرفته شود،بیان کرد:آن کسانی که زمانی شعار"نه غزه نه لبنان" سر میدادند باید بدانند که اگر غزه و لبنان حفظ نمیشد امروزما باید در تهران و تمام ایران با داعش می جنگیدیم.

,

 

,

خجسته تصریح کرد: امنیت امروز را مدیون سردار سلیمانی هاوشهید همدانی ها هستیم و در شرایطی کشورهای اطراف ما درگیر جنگ و خونریزی هستند،ایران اسلامی سراسر امنیت و اسایش است.

,

 

,

نماینده مردم همدان با بیان اینکه درشرایط کنونی امنیت ایران درسوریه،عراق، لبنان وسایر کشورهای منطقه فراگیر شده است،گفت:امروز آمریکا در اوج عصبانیت است و در شرایط کنونی عملکرد عربستان موجبات تنفراز این حکومت را فراهم کرده است.

,

 

,

وی با بیان اینکه امروزمنطقه در حال حرکت به سمت امنیت و آرامش است،بیان کرد:در شرایط فعلی دنیا به سمت برهم زدن معادلات کفر جهانی و ایجاد معادلات عدالت خواه حرکت کرده است.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه