اخبار داغ

امام جمعه ماهنشان:

بسیجی باید تولید کننده باشد نه صرف مصرف گرا /بسیج باید فضای مجازی را مدیریت کند+تصاویر

بسیجی باید تولید کننده باشد نه صرف مصرف گرا /بسیج باید فضای مجازی را مدیریت کند+تصاویر
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت؛ بسیجی بایددر عرصه های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و … تولید کننده باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شمیم ماهنشان، جشنواره مالک اشتر باحضور امام جمعه شهرستان و بسیجیان با معرفی رده های برتر در حسینیه ثارالله برگزارشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شمیم ماهنشان،,

«حجت الاسلام زاهدی پور» با بیان اینکه دشمن دست خالی نیست و دست خالی ننشسته، اظهارداشت؛ دشمنان ایران اسلامی هر روز و هر ساعت برای براندازی این نظام نقشه ها و برنامه هایی طراحی می کنند و با ایجاد شبهه ها و …می خواهند نسل امروز و فردا را نسبت به دین و اسلام و رهبری کم اعتقاد و بی تفاوت کنند.

,

وی با تاکید افزود؛ بسیجی باید در برابر این ترفندها و حیله ها بروز باشد و برای فن ها و برنامه های که از سوی دشمن طراحی میکنند آگاهی داشته و در برابر آنها خود برنامه تولید کند.

,

امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت؛ بسیجی باید در هر عرصه ای از جمله فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی،سیاسی و ….برنامه تولید کند و برای هر شبهه ای که از طرف دشمنان داخلی و خارجی طراحی میشود پاسخگو باشد.

,

حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت؛ بسیجی باید آگاه و هوشیار باشد چراکه دشمن نسبت به تولیدکننده ها خصوصا تولیدکننده های فرهنگی دشمن تر است.

,

وی افزود؛ دشمنان در صدد ایجاد شبهه در دین و برخی مطالبها و کتاب های نویسندگان برتر اسلامی هستند و با برنامه هایی می خواهند ترویج کنند دین علم نیست و در برابر مدافعین دین ،مدافعین فرهنگی از جمله مصباح برنامه ها و کتاب هایی هیچ گرا و ابطالگرا برای جلوه دادن غیر علمی بودن دین ارائه میکنند.

,

امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت؛ هرچیزی که مارا به خدا ،پیامبران،اهل بیت ع نرساند علم نیست.

,

حجت الاسلام زاهدی پور اظهار داشت: بسیجی و دوست داران انقلاب اسلامی باید آگاه به مطالب ها و مباحثی که در فضای مجازی از جمله اینکه با کوروش و …میخواهند سلطنت طلبی را ترویج دهند،ساکت و به راحتی از موضوع نگذرند.

,

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب اسلامی در مورد اهمیت فضای مجازی افزود؛ بسیجی باید در فضای مجازی تولید گرا باشد نه اینکه هرمطالبی که در گروه ها و کانال ها در راستای تضعیف انقلاب و ترویج برخی مسائل غیر انقلابی و اسلامی ارائه می شود براحتی عبور کند.

,

امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت:بسیجیان و حلقات صالحین در برابر کسانیکه در فضای مجازی ناآگاهانه یا با محافظه کاری تیشه به ریشه اسلام و قرآن،اهل بیت ع و ایثار دشهادت و .. می زنند ، برنامه و مطالب علمی داشته باشد.

,

حجت الاسلام زاهدی پور اظهار داشت: خیلی کارها در برابر برنامه های دشمنان هست ،در طول این دوماه محرم و صفر لبیک هایی که گفتید کافی نیست باید در عمل هم راه زینبی ادامه و راه حسینی را ترویج بدهید.

,

وی افزود: امروزه که اکثر اقشار دسترسی به فضای مجازی دارند بسیجیان باید مدیریت کنند. نباید هرمطلبی را فووراد و کپی کنند. نقد و تحلیل در برخی از مسائل شبهه ناک انجام دهید.

,

مجتبی برزگر فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان ضمن خیر مقدم و گرامیداشت هفته بسیج به تشریح برگزاری و انتخاب رده های این ناحیه در جشنواره مالک اشتر پرداخت.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه