اخبار داغ

دلنوشته خواهر شهید مدافع حرم علیرضا جیلان؛

فدایی بودن را از تو آموختم/افتخار می کنم خواهر شهید مدافع حرم هستم

فدایی بودن را از تو آموختم/افتخار می کنم خواهر شهید مدافع حرم هستم
سرم را بالا میگیرم و باافتخار به همه میگویم من خواهر شهید دلاور مدافع حرم علیرضا جیلان هستم کسی که در زندگیش و در عملش به حجاب و ولایت بیشترین تاکید را داشت و بااین تاکیدها شهره خانواده و شهر بود و نهایتا برسر این آرمانهای مقدس جانش را فدا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلار، خواهر شهید مدافع حرم علیرضا جیلان بروجنی دلنوشته ای منتشر کرده است که در ادامه می خوانید:

به نام عشق به نام مدافعان حرم

سلام به برادر نازنینم سلام به افتخار زندگی ام سلام به کسی که یادآور عموی شهیدم بود سلام به داداش علیرضای خوبم.

کربلایی سلام؛ خوشا به سعادتت، شهادت  گوارای وجودت شیرینی این لحظه ها را کسی جز تو درک نکرده و نخواهد کرد. شیرینی شهادت را جز شهید مگر کسی هست که بفهمد؟

مجاهد عزیزم گل پرپرم
وقتی روضه های حضرت زینب (س)را می شنیدم اشکم جاری می شد و سلام به صبر و بصیرت زینب میگفتم اما اکنون از تو ابوالفضلی بودن و مدافع و فدایی ولایت بودن را آموختم پس در این میدان به صبر قهرمان کربلا اقتدا میکنم و از این که تو به آرزوی دیرینه ات رسیدی خدای را شکر می گویم.

در این راه طاقت فرسا برای همه ما دعاکن، راستی بعد از تو یادگارت "امیرعلی"برای مایاد تورازنده میکند و شک نکن همچون خودت عاشق امام حسین(ع)، عاشق شهادت و عاشق و سرباز ولایت خواهد بود.

راستی شنیدم در میدان نبرد مردانه ایستاده ای و غوغا بپاکردی مرحبا دست مریزاد.

علی جان وقتی عموی شهیدمان رادیدی سلام ما را هم به او برسان و بگو که در شب شهادت امام هشتم در هشتمین اعزامت به سوریه از او برات شهادت گرفتی و حاجت روا گشتی.

برادر عزیزم
شاید مادرمان میدانست داغ تو سنگین است و شاید از بی بی دوعالم اذن سفرگرفت تاقبل از تو عازم دیار باقی شود و آنجا به انتظارت بنشیند. اما بدان هرچقدر هم داغ تو سنگین و کمرشکن باشد وقتی می دانم تو با بصیرت باعشق و بااراده 8باراعزام شدی تا قسمتت در این لحطه های پایانی عمر ننگین داعشیان شهادت شود، سرم را بالا میگیرم و باافتخار به همه میگویم من خواهر شهید دلاور مدافع حرم علیرضا جیلان هستم کسی که در زندگیش و در عملش به حجاب و ولایت بیشترین تاکید را داشت و بااین تاکیدها شهره خانواده و شهر بود و نهایتا برسر این آرمانهای مقدس جانش را فدانمود.

برادر شهیدم
با تو عهد می بندم که فرزندم محمدمهدی را همچون تو حسینی، ولایی، عاشق شهادت و سبب افتخار تربیت کنم و او را ادامه دهنده واقعی راهت قراردهم چراکه حالا که تو کار حسینی کردی و رفتی وظیفه ماست که زینبی در راهت بایستیم و این راه را ادامه دهیم.

همیشه در کنار ما خواهی بود و راهت و عملت و اخلاقت و مردانگی و اعتقاداتت از خاطرمان نخواهد رفت مخصوصا این دوبیتی که همیشه بر لبت بود راباخودم زمزمه میکنم:

ماهمان نسل جوانیم که ثابت کردیم
در ره عشق جگر دار تر از صد مردیم
هرزمان بوی خمینی به سرافتد مارا
دور سید علی خامنه ای می گردیم

شهادت گوارای وجودت باد برادر رشیدم

خواهر شهید مدافع حرم کربلایی علیرضاجیلان بروجنی

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلار,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه