اخبار داغ

در کارگروه پژوهش استان مطرح شد؛

افتتاح نمایشگاه هفته پژوهش در یاسوج

افتتاح نمایشگاه هفته پژوهش در یاسوج
کارگروه تجلیل از پژوهشگران و کارآفرینان نمونه و افتتاح نمایشگاه ها در استان با حضور معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری، روسای دانشگاه ها و جمعی از مسئولین در سالن استانداری برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از چهارفصل؛ کارگروه تجلیل از پژوهشگران و کارآفرینان نمونه و افتتاح نمایشگاه ها در استان با حضور معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری، روسای دانشگاه ها و جمعی از مسئولین در سالن استانداری برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل,

, ,

در ابتدای جلسه این کارگروه دکتر ایلامی گفت: پیشنهاد دارم در چهار قسمت دانشجویان،اساتید،دانشگاهیان و کارکنان نمونه را  در سطح استان معرفی و مورد تجلیل نماییم.

,

, ,

وی ابراز داشت: افتتاح نمایشگاهها در مجموعه پوریای ولی به مدت سه روز است که از سه شنبه هفته آینده  شروع و تا پنج شنبه ادامه دارد.

,

 

,

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: با تحقیقات میدانی از دانشگاههای کشورعمده پژوهشگرها از طریق استادان و فن آوران نمونه معرفی و قابل تجلیل می باشد.

,

, ,

در ادامه جلسه محنایی گفت : باید مطابق با آیین نامه و نظر استاندار از پژوهشگران نمونه تجلیل و تقدیر بعمل آید و این مورد مطابق با دستور العمل اجرا و اصل قانون عمل شود.

,

 

,

نوروزی با اشاره به نوع انتخاب پژوهشگران نمونه تصریح کرد:  برای تجلیل از پژوهشگران نمونه بصورت تفکیک شده از ادارات و سازمان های برتر در حد نفر انتخاب گردند.

,

, ,

وی افزود: باید سعی کنیم در انتخاب گزینه های نمونه برتر نهایت دقت را بعمل آوریم تا با یک جمع بندی در کارگروه پژوهش به یک نتیجه قابل قبولی دست یابیم.

,

, ,

در پایان این جلسه معاون اقتصادی و توسعه منابع استاندار با انتقاد از برخی خبرنگاران استان گفت: تقاضا داریم که در نحوه گزارش نویسی سالم و به دور از حاشیه دقت لازم را بعمل آورند.

,

, ,

محنایی  افزود: اگر توفیق خدمت داشتم از این پس برنامه ای تدارک دیده خواهد شد که از خبرنگاران حاشیه ساز در صحن جلسات ممانعت بعمل آید تا از ایجاد تشنج که از خبرهای کذب منتج می شود، جلوگیری شود و با احترام خاصی که برای اهالی خبرنگاران دارم باید به به درستی از رسالت مهم خویش صیانت نمایند.

,

, ,

 گفتی است محمودرضا رحیمی در این جلسه حضور نداشت.

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه