اخبار داغ

فرماندار خرم‌دره :

تحقق ۴۰ درصدی اعتبارات مصوب شهرستان خرمدره در سال جاری

تحقق ۴۰ درصدی اعتبارات مصوب شهرستان خرمدره  در سال جاری
فرماندار خرم‌دره گفت: ۴۰ درصد از اعتبارات شهرستان خرم‌دره در هفت ما‌هه امسال تحقق پیدا کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض سحر، حجت محمدی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه ۴۰ درصد از اعتبارات شهرستان خرم‌دره در هفت ما‌هه امسال تحقق پیدا کرده است، اظهار کرد: در سال گذشته ۲۰ درصد اعتبارات تخصیص یافته بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نبض سحر،,

وی با اشاره به نحوه دریافت اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری شهرستان، عنوان کرد: روستاهای فاقد دهیار همانند روستاهای دارای دهیار از اعتبارات دولتی بهره‌مند می‌شوند.

,

فرماندار شهرستان خرم‌دره با تاکید بر ضرورت پیگیری مدیران شهرستانی برای جذب اعتبارات، تصریح کرد: در جلسات آتی کمیته برنامه‌ریزی، مدیرانی که برای جذب اعتبار پیگیرهای لازم را از اداره‌کل مربوطه نداشته باشند، معرفی خواهند شد.

,

این مسئول با اشاره به اینکه قریب به پنج میلیارد تومان اعتبار برای شهرداری خرم‌دره در سال‌جاری مصوب شده است، اظهار کرد: از این مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان در هفتماهه نخست امسال‌ تخصیص پیدا کرده است.

,

فرماندار شهرستان خرم‌دره با تاکید بر اینکه جلسات کمیته برنامه‌ریزی یکی از جلسات مهم و اولویت‌دار شهرستان به‌شمار می‌رود، اظهار کرد: دلیل این اهمیت نیز آن است که مدیران از اعتبارات دستگاه زیرمجموعه خود و سایر دستگاه‌ها آگاه شده و با نحوه پیگیری و ردیف‌های اعتباری نیز آشنا می‌شوند.

,

وی با اشاره به اینکه برازنده یک کشور نیست که مدیری داشته باشد که بر بودجه اشرافیت کامل نداشته باشد، عنوان کرد: اشرافیت کامل مدیران بر بودجه کشور و دستگاه زیر‌مجموعه خود آن‌ها را در رسیدن به اهداف تعیین شده یاری خواهد نکرد.

,

محمدی با اشاره به اینکه در دوره‌ای سازمان برنامه و بودجه را غده بدخیم نامیده و آن را از کانون تصمیم‌گیری کشور حذف کردند، اظهار کرد: حذف این سازمان باعث به هم خوردن تعادل در بودجه شده و اعتبارات به درستی تقسیم نشد؛ به همین علت این سازمان طی سه سال گذشته دوباره احیا و به چرخه مدیریت کشور بازگشت.

,

فرماندار شهرستان خرم‌دره خاطرنشان کرد: اطلاعات لازم درباره بودجه باید به مردم انتقال داده شود تا مردم نیز در جریان روند اجرای امور قرار گیرند.

,

, ,

در ادامه  این جلسه نیز  قاسم پور شهردار خرم دره ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های فرماندار خرم دره از شهرداری در جهت ارائه خدمات بهتر به مردم شریف شهر خرم دره با اشاره به پروژه های عمرانی در دست اقدام شهرداری گفت: در حال حاضر شهرداری خرم دره تعداد ۹ پروژه عمران شهری رادردست اجرا دارد که مراحل اجرای آنها را در آستانه انتشار آگهی مناقصات در نشریه های محلی و شناسایی پیمانکار برشمرد.

,

وی از اجرا و افتتاح چندین پروژه عمرانی ازجمله پل ولیعصر (عج) شهر خرم دره در تیرماه سال ۹۷ خبر داد و همچنین ایجاد پایانه و پارک سوار در شهر خرم دره را از برنامه های شهرداری برشمرد.

,

تخصیص اعتبار ۲۷۵,۲۲۰,۸۳۱ ریال از محل جزء ۱ بند (ب) ماده ۶ قانون برنامه ششم توسعه توسط فرمانداری شهرستان خرم دره برای پروژه ساماندهی ورودی روستای انجلین ، تخصیص اعتبار ۵۹,۴۵۱,۰۰۰ ریال از محل جزء ۲ بند (ب) ماده ۶ قانون برنامه ششم توسعه برای پروژه ساماندهی مخزن آب شرب روستای اسلام آباد توسط فرمانداری شهرستان خرم دره ،اقدام براساس توزیع اعتبارات آتی از محل جزء ۱ و ۲ بند (ب) قانون برنامه ششم توسعه در خصوص ارائه پیشنهاد پروژه و اجرای  آن در روستاهای فاقد دهیاری با هماهنگی دفتر امور روستایی و شوراها و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی وپیگیری اجرای پروژه های مصوب از دستگاه های اجرایی مربوطه و احصاء نیازهای ضروری و پروژه های نیمه تمام و اولویت بندی آنها و تعامل و هماهنگی کامل با دستگاه متبوعه استان برای لحاظ به عنوان پروژه های آتی وپیشنهادی از مصوبات این جلسه بود .

,

 

,

 

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه