اخبار داغ

فرمانده سپاه خدابنده خبر داد؛

تجمع بزرگ بسیجیان در خدابنده برگزار می شود/جمع آوری ۲۱ میلیون تومان در خدابنده برای مردم زلزله زده کرمانشاه

تجمع بزرگ بسیجیان در خدابنده برگزار می شود/جمع آوری ۲۱ میلیون تومان در خدابنده برای مردم زلزله زده کرمانشاه
فرمانده سپاه خدابنده در نشست خبری گفت: تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان خدابنده با عنوان شکوه مقاومت ساعت ۹ صبح در سالن شهید بهشتی قیدار با سخنرانی صفری مدیر کل صدا وسیمای استان زنجان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اشراق۲۴،امروز به مناسبت هفته بسیج،نشست خبری با حضور اصحاب رسانه در سپاه ناحیه خدابنده برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اشراق۲۴,

رسول اکبری فرمانده سپاه خدابنده در این نشست خبری با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیج شجره طیبه ای است که به درخت تنومندی تبدیل شده است و میوه و ثمرات آن در جامعه بسیار مشهود و ملموس است.

,

وی با بیان اینکه نقش سپاه و بسیج  در پاسداری همه جانبه از انقلاب اسلامی کلیدی است افزود: در هفته بسیج ۱۱۰برنامه در قالب۴۰عنوان برنامه در سطح شهرستان خدابنده برگزار می شود.

,

اکبری به تشریح برنامه ها پرداخت و گفت: دیدار با امام جمعه،حضور بسیجیان در نماز جمعه و سخنرانی پیش از خطبه،برگزاری کلاس های آموزشی خیاطی،افتتاح غسالخانه و نمایشگاه اقتصاد مقاومتی،ساماندهی تولید کنندگاه قارچ خرد خانگی شهرستان،بازدید از پروژه های اقتصاد مقاومتی،اجرای طرح نهضت سواد آموزی،افتتاح بازار روز در شهر قیدار از جمله این برنامه هاست.

,

وی افزود: افتاح چندین طرح اقتصاد مقاومتی،اعزام تیم پزشکی به دهستان محمد آباد،برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی،،،نشست های بصیرتی و روشنگری در حوزه ها و پایگاهها،تزریق واکسن تب برفکی به ۱۵۰هزار رأس دام،دیدار و تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران،همایش ائمه جماعات در مسجد مهدیه شهر قیدار،نشست های زندگی اسلامی دخترانه و مادرانه،پیشگیری از طلاق،اعتیاد و عفاف و حجاب،غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا،برگزاری برنامه عابروی محله د منزل شهید در کرسف،رزمایش گروههای بیت المقدس،فراخوانی گردان های عاشورا و الزهرا در مسجد باب الحوائج،میقات صالحین از دیگر برنامه هاست.

,

فرمانده سپاه خدابنده با بیان اینکه تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان خدابنده با عنوان شکوه مقاومت  ساعت ۹ صبح در سالن شهید بهشتی قیدار با سخنرانی صفری مدیر کل صدا وسیمای استان زنجان برگزار می شود گفت: برگزاری مسابقات ورزشی و قرآنی،برپایی نمایشگاه استکبار ستیزی در گرماب،برگزاری نمایشگاه مصنوعات مخترعین و تجلیل از آنها در نماز جمعه،آغاز گشت های محله محور از ۵آذر و ایست بازرسی از دیگر برنامه هایی است که در هفته بسیج اجرا می شود.

,

وی افزود: مبلغ۲۱میلیون تومان نقدی و ۵۰۰تخته پتو،بالای۲۰۰تن سیب زمینی،چندین کارتن بزرگ کفش،دمپائی،لباس گرم،آب معدنی،برنج،دوغ،روغن نباتی و کنسرو توسط کمک های خود جوش مردمی که تحویل حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج داده شده بود جمع آوری شد و به مناطق زلزله زده ارسال شد.

,

اکبری ادامه داد: چراغ والور،پیکنیک،آفتابه،گالن های ۲۰لیتری،نایلون های بزرگ دو لایه و دیگر وسایل گرمایشی مورد نیاز است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه