اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی تربت حیدریه خبر داد؛

اعزام نخستین گروه جهادی تربت حیدریه به مناطق زلزله زده کرمانشاه

اعزام نخستین گروه جهادی تربت حیدریه به مناطق زلزله زده کرمانشاه
مسئول بسیج سازندگی تربت حیدریه از اعزام نخستین گروه جهادی به مناطق زلزله زده کرمانشاه در هفته جاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین صادق در گفت و گو با خبرنگار تابان تربت، اظهار کرد: طبق تقسیم کار انجام گرفته بین ارتش و سپاه در بازسازی مناطق زلزله زده و با توجه به اینکه بنیاد مسکن بازسازی روستاهای زلزله زده را به قرارگاه خاتم الانبیا(ص) واگذار کرده این مهم با حضور جهادگران بسیجی به انجام خواهد رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

 

,

وی بیان داشت: قرارگاه خاتم الانبیا(ص) سپاه به پشتوانه نیروهای جهادی در بسیج سازندگی مناطق آسیب دیده را مرمت و بازسازی می کند.

,

 

,

مسئول بسیج سازندگی تربت حیدریه گفت: در همین راستا و طبق تقسیم بندی انجام شده بین سپاه های استانی شش روستا به سپاه امام رضا(ع) در خراسان رضوی واگذار شده که نخستین گروه جهادی تربت حیدریه متشکل از 25 جهادگر از حوزه امام رضا(ع) جلگه رخ طی هفته جاری به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام می شوند.

,

 

,

وی خاطر نشان کرد: عرصه فعالیت در مناطق زلزله زده برای گروههای جهادی مشخص و به محض ورود به مناطق شروع به بازسازی خواهند کرد.

,

 

,

پیش از این فرمانده سپاه تربت حیدریه از ثبت نام سه گروه جهادی متشکل از 60 جهاد گر بسیجی برای اعزام به غرب کشور خبر داده بود.

,

 

,

به گفته مسئول بسیج سازندگی تربت حیدریه تابستان امسال 20 گروه جهادی متشکل از یک هزار بسیجی در عرصه های عمران و آبادانی، بهداشت و درمان، فرهنگی و اجتماعی و اقتصاد مقاومتی با محوریت خدمت رسانی به مناطق محروم فعالیت کردند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه