اخبار داغ

رئیس بسیج هنرمندان خراسان رضوی اعلام کرد:

برگزاری 23 جشنواره طی 10 سال عمر بسیج هنرمندان خراسان رضوی

برگزاری 23 جشنواره طی 10 سال عمر بسیج هنرمندان خراسان رضوی
رئیس بسیج هنرمندان خراسان رضوی از برگزاری 23 جشنواره طی 10 سال عمر بسیج هنرمندان استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید جواد کمالی در گفتگو با صبح توس؛ با بیان اینکه بسیج هنرمندان خراسان رضوی هرسال جشنواره های مختلفی در زمینه های هنری برگزار می کند، عنوان کرد: امسال جشنواره تئاتر با محوریت مساجد الگویی را داشتیم، که بزودی اختتامیه این جشنواره را برگزار می کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی ادامه داد: امسال در سطح استان جشنواره فیلم های کوتاه و صدثانیه ای را با موضوع زندگی ایرانی– اسلامی و اقتصاد مقاومتی برگزار می کنیم، همچنین 10 سرود انقلابی آماده کردیم که به معاونت اجتماعی بسیج تحویل داده ایم تا در اختیار مساجد و پایگاهای بسیج قرار دهند.

,

 

,

رئیس بسیج هنرمندان خراسان رضوی گفت: یکی از فعالیتهای ما شناسایی گروهای شامانه است که جشنهای حلال برگزار می کنند یعنی جشن هایی منهای آهنگهای مبتذل و غرب گونه؛ در واقع جشنی که در آن مردم بدون گناه شاد باشند.

,

 

,

کمالی افزود: به مناسبت هفته بسیج چهار نفر از مسئولان کانون های بسیج هنرمندان مشهد همراه با سایر بسیجیان در مراسم هفته بسیج که در بیت مقام معظم رهبری برگزار می شود، حضور خواهند یافت.

,

 

,

وی با اشاره به همایش 30 هزار نفری بسیج در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد، اظهار کرد: بسیج هنرمندان امروز نیز ساعت 16، شب شعری به این مناسبت برگزار می کند که در این مراسم از مرحوم سوزنچی شاعر بسیجی  تجلیل خواهد شد.

,

 

,

رئیس بسیج هنرمندان خراسان رضوی  با بیان اینکه 10 سال از فعالیت بسیج هنرمندان در خراسان رضوی می گذرد، عنوان کرد: در این ده سال سعی کردیم با برگزاری 23 جشنواره مختلف در استان زمینه تولیداتی با هدف آرمانهای انقلاب را فراهم کنیم و زمینه ساز ارتقاء هنر انقلابی باشیم.

,

 

,

کمالی اظهار کرد: در حال حاضر حدود هفت هزار و 500 نفر در استان عضو بسیج هنرمندان هستند که با توجه به کمبود بودجه سایر دستگاه ها و یا ورود پیدا نکردن به بعضی از رشته ها، بسیج هنرمندان با وجودی که جزو وظایفش نبود به عرصه های برگزاری کارگاه و جشنواره وارد شد تا کمکی برای هنرمندان این استان باشد.

,

 

,

وی بیان کرد: بسیج هنرمندان خراسان رضوی از طروق مختلف سعی داشته است کارهای که بر زمین مانده در حوزه هنر را بر عهد بگیرد و برگزاری جشنواره های مختلف هنرمندان را به سوی مفاهیمی انقلابی از جمله ایثار شهادت، اقتصاد مقاومتی و عفاف و حجاب سوق دهد.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه