اخبار داغ

استاندار اردبیل در جشنواره جهادگران علم و فن آوری:

نیاز امروز جامعه، انجام کارها با روحیه و تفکر بسیجی است+عکس

نیاز امروز جامعه، انجام کارها با روحیه و تفکر بسیجی است+عکس
استاندار اردبیل در مراسم جشنواره جهادگران علم و فن آوری سازمان بسیج نخبگان این استان گفت: برای حل مشکلات جامعه باید با روحیه بسیجی در هر بخشی کار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آذرسلام، جشنواره جهادگران علم و فن آوری سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوی استان اردبیل ظهر امروز در سالن ولایت اردبیل برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذرسلام,

اکبر بهنام جو استاندار اردبیل در این مراسم حرکت بسیج را از اول انقلاب و جنگ تحمیلی صادقانه و بی تکلف برشمرد و اظهار داشت: بسیج در کنار ارتش و سپاه بزرگترین دسیسه دشمنان برای تغییر حکومت ایران را خنثی کرده است.

,

, ,

مقام عالی اجرایی استان با اشاره به اینکه فرهنگ بسیج در دنیا همه گیر شده افزود: اختراعات معرفی شده در این جشنواره امیدبخش بوده و حمایت از نخبگان بسیج اقدامی ستودنی است.

,

وی با تاکید بر حمایت و همراهی دولت با نخبگان و مخترعین، گفت: دستگاه های اجرایی دخیل برای رساندن اختراعات به تولید و ثروت زایی باید کمک کنند.

,

وی در ادامه از اختصاص تسهیلات مناسب روستایی، گردشگری توسعه صنعتی خبر داد و گفت: این تسهیلات در اختیار سرمایه گذاران و تولید کنندگان قرار خواهد گرفت.

,

, ,

اکبر بهنام جو در پایان راه چاره کاهش آسیب های اجتماعی، طلاق و بیکاری را ورود به تولید و اشتغال زایی با روحیه بسیجی دانست و نیاز فعلی را داشتن تفکر بسیجی در انجام وظایف و کارها عنوان کرد.

,

گفتنی است در ابتدای مراسم جشنواره جهادگران علم و فن آوری بسیج، دکتر ابراهیمی رئیس خانه بسیج نخبگان استان و شایقی معاون دانشگاه محقق اردبیل با ارائه گزارشی، اقدامات و عملکرد مجموعه مدیرت خود را تشریح کرد.

,

, ,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه