اخبار داغ

اعطای 220 میلیون تومان تسهیلات توسط بسیج سازندگی شهرستان اسفراین

اعطای 220 میلیون تومان تسهیلات توسط بسیج سازندگی شهرستان اسفراین
مسئول بسیج سازندگی سپاه اسفراین گفت: در شش ماهه نخست امسال 220 میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در 8 قالب شغلی به بسیجیان شهرستان اعطا شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپهرآیین ، علی هادیان مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه اسفراین گفت : در شش ماهه نخست امسال 220 میلیون تومان تسهیلات در 8 قالب شغلی ( پرورش قارچ، بسته بندی عسل ،کاشت زعفران،پرورش ماهی و مرغ تخم گذار و پرورش گوسفند و زنبور داری) به 26 نفر از بسیجیان شهرستان اعطا شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از سپهرآیین ، علی هادیان مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه اسفراین گفت : در شش ماهه نخست امسال 220 میلیون تومان تسهیلات در 8 قالب شغلی ( پرورش قارچ، بسته بندی عسل ،کاشت زعفران،پرورش ماهی و مرغ تخم گذار و پرورش گوسفند و زنبور داری) به 26 نفر از بسیجیان شهرستان اعطا شده است., سپهرآیین, سپهرآیین,

وی در رابطه با اقدامات صورت گرفته در بحث محرومیت زدایی در سطح شهرستان گفت: در سال گذشته اجرای 6 پروژه محرومیت زدایی در مناطق محروم شهرستان با اعتباری بالغ بر 920 میلیون ریال از محل اعتبارات قرار گاه سازندگی خاتم الانبیا داشته ایم که اکثر این پروژه ها در هفته بسیج به بهره برداری می رسد.

,

مسئول بسیج سازندگی ناحیه اسفراین افزود: این پروژه ها شامل ساخت منبع آب ذخیره آب شرب و کشاورزی در روستای درپرچین،ساخت و تکمیل مسجد و اشپزخانه روستای کریم آباد،ساخت استخر ذخیره آب در روستای قره چاه،ایمن سازی استخر ذخیره آب صفی آباد،ساخت منبع آب چند منظوره برای عشایر منطقه دهنه اجاق و لای روبی قنات روستای عیسی باغ می باشد که اکثر این پروژه ها در حال بهره برداری می باشد.

,

هادیان در ادامه در رابطه با اجرای طرح سواد آموزی گفت: خوشبختانه در سال گذشته با کمک سازمان سواد آموزی و اموزش و پرورش شهرستان توانستیم تعداد 250 نفر از بیسوادان شهرستان را شناسایی و در سال تحصیلی 95-96 باسواد کنیم.

,

وی در رابطه با برگزاری اردو های جهادی گفت: امسال 1230 نفر را به مناطق محروم شهرستان جهت انجام پروژه های بسیج سازندگی در قالب اردو های جهادی یک روزه و هفت روزه جهت انجام برنامه های عمرانی و فرهنگی اعزام کردیم و همچنین شش تیم پزشکی را به مناطق محروم اعزام کردیم که 250 نفر را بصورت رایگان مورد ویزیت قرار دادند.

,

هادیان از دیگر اقدامات صورت گرفته این سازمان در سال 96 گفت: در تابستان امسال 250 نفر از دانش آموزان را در قالب طرح هجرت جهت زیبا سازی و ساماندهی مدارس کم برخوردار شهرستان اعزام کردیم و همچنین به صورت دوره ای در سطح مساجد شهرستان ، مشاوره هایی با موضوع ازدواج ،مهارت زندگی و بهداشتی درمانی ارائه داده ایم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه