اخبار داغ

مسئول کافه کتاب صالحین البرز مطرح کرد

استقبال توریست های خارجی از تنها پاتوق بسیجیان البرز

استقبال توریست های خارجی از تنها پاتوق بسیجیان البرز
مسئول کافه کتاب صالحین البرز گفت: آش های کافه کتاب صالحین و کیک و شیرینی توسط خواهران بسیجی در منزل پخته می شود و صبحانه ای که برای مردم آماده می شود خانگی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ همزمان با هفته بسیج به همت ناحیه امام حسین (ع) کرج کافه کتاب صالحین با حضور سردار سید یوسف مولایی شامگاه سه شنبه (30 آبان) در کوه نورالشهدا افتتاح شد. مسئول کافه کتاب صالحین در حاشیه مراسم افتتاحیه در تشریح اهداف این مجموعه فرهنگی با اشاره به استقبال توریست های خارجی از کافه کتاب به خبرنگار تیتر1، گفت: نمای آن ایرانی اسلامی و دستگاه های استفاده شده در آن به روز است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتر1,
حسن مولاولی افزود: متاسفانه امروز در غالب کافه ها برندهای سیگار در ورودی  تبلیغ می شود اما در کافه کتاب صالحین با توجه به حال و هوای معنوی آن اشخاص مراجعه کننده از استعمال سیگار خودداری می کنند. 
,
وی با اشاره به اینکه کافه کتاب صالحین امکان مطالعه دانشجویان را فراهم کرده است اظهار داشت: زمان امتحانات غالب دانشجویان در این مجموعه حضور دارند لذا هماهنگی ها در راستای نصب تخته وایت برد و پروژکتور برای مشاهده کلیپ های درسی، آموزشی و ... صورت گرفته است. 
,
 
,
مولاولی تصریح کرد: آش های کافه کتاب صالحین و کیک و شیرینی توسط خواهران بسیجی در منزل پخته می شود و صبحانه ای که برای مردم آماده می شود خانگی است و بعد اقتصاد مقاومتی و سلامت غذا مورد توجه قرار گرفته است. 
,
 
,
مسئول کافه کتاب صالحین در خاتمه با تاکید بر نصب بنر شهدا، هنرمندان و ... به برگزاری شب شعر، حلقه های صالحین و ... در کافه کتاب اشاره کرد و در خاتمه گفت: این مجموعه دارای 3 منو بوده و 50 نفر ظرفیت دارد و کارت هایی به بسیجیان اعطا شده است که بر مبنای آن دائما از خدمات مجموعه با 30 درصد تخفیف استفاده خواهند کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه