اخبار داغ

در هفته بسیج؛

ویزیت رایگان ۸۰ نفر در روستای قراقوش در شهرستان سامان

ویزیت رایگان ۸۰ نفر در روستای قراقوش در شهرستان سامان
مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان سامان با بیان اینکه در هفته بسیج 80 نقر در روستای قراقوش ویزیت رایگان شده اند، بیان داشت:هدف از ارائه رایگان خدمات پزشکی در روستای قراقوش ارائه خدمات به مناطق کمتر برخورد شهرستان سامان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیران فرجی در گفتگو با خبرنگار سامان ما با بیان اینکه به مناسبت هفته بسیج از اعزام تیم پزشکی همراه با کارشناسان بهداشتی به مناطق کمتر برخوردار روستای قراقوش خبر داد و اظهار داشت: در این روستا ۸۰ نفر بیمار ویزیت و ۳۰ مورد تزریقان انجام شد.

فرجی با بیان اینکه ویزیت، تزریق و تست غربالگری بیماری های دیابت، فشار خون و... به صورت رایگان خدمات رسانی به مراجعه کنندگان صورت گرفته است، بیان داشت: بیماری ها شامل سرما خوردگی و علایم کمر درد و پا درد بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سامان ما,
,
,

 

,
, ,

 

,
وی ارائه رایگان خدمات پزشکی در مناطق کمتربرخوردار روستای قراقوش را هدف این طرح عنوان کرد و بیان داشت: اعضای بسیج جامعه پزشکی با حضور در روستاها و مناطق محروم شهرستان علاوه بر ارائه خدمات درمانی بهداشتی، وضعیت سلامت دانش‌آموزان را رصد کرده و در بخش پزشکی بهداشتی، دندانپزشکی و پیشگیری از بیماری‌ها نیز به آنها آموزش می‌دهند.
,
 
,
, ,
 
,
 
,
فرجی با بیان اینکه روستای قراقوش جزء روستاهای قمر است که در ماه یک بار پزشک در این روستا مستقر می شود بیان داشت: فردا در روستای مارکده خدمات رسانی داندان پزشکی صورت می گیرد که اطلاع رسانی در این زمینه دردر روستاهای منطقه صورت گرفته است.
,

 

,
, ,

 

,
وی افزود: خدمات دندان پزشکی برای مادران باردار، دانش آموزان، آموزش برای دانش آموزان در راستای نحوه مسواک زدن و... صورت خواهد گرفت.
,

انتهای پیام/
 

,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه