اخبار داغ

فرمانده سپاه البرز خبر داد؛

در حال اخذ مجوز احداث درمانگاه در خط 4 حصار هستیم

در حال اخذ مجوز احداث درمانگاه در خط 4 حصار هستیم
فرمانده سپاه البرز گفت: طرح اتوبوس سلامت به واسطه فلسفه وجودی سپاه برای خدمت رسانیدن به مردمی بود که امکانات بهداشتی و پزشکی کمتری را در اختیار دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، همزمان با هفته بسیج به همت ناحیه امام حسین (ع) کرج اتوبوس سلامت و مردمیاری بسیج در راستای ارائه خدمات پزشکی و دندان پزشکی به مناطق کم بضاعت شهر کرج اعزام شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
 
,
, ,

فرمانده سپاه استان البرز عصر سه شنبه (30 آبان) در حاشیه آغاز به کار این طرح در تشریح جزئیات آن به خبرنگار تیتر1، گفت: یکی از مهمترین ماموریت های ابلاغی و شناخته شده سپاه خدمات رسانی است و سپاه و بسیج بر اساس ابلاغ و احساس نیاز و بر اساس فلسفه وجودی خود باید به مردم در همه عرصه ها به ویژه مردم مناطق کم برخوردار خدمت رسانی کند و به دلایل خاصی نتوانسته اند از امکانات و تجهیزات به درستی استفاده کنند. 
,
, تیتر1,
 
,
, ,

سردار سید یوسف مولایی افزود: طرح کرامت دو 10 نقطه استان البرز را برای خدمات رسانی مورد هدف قرار داده است و طرح پیشرفت و آبادانی 2 دهستان استان را به عنوان پایلوت پشتیبانی می کند و طرح رجعت با بازگشت به مسجد و خدمات رسانی و ایفای نقش مسجد درصدد هستیم به کارایی مسجد کمک کنیم. 

وی اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات درمانی، بهداشتی، تحصیلی، تربیتی، آموزشی و ... اقداماتی در حال انجام است که طرح اتوبوس سلامت به واسطه فلسفه وجودی سپاه برای خدمت رسانیدن به مردمی بود که امکانات بهداشتی و پزشکی کمتری در اختیار دارند لذا این اتوبوس هر روز و هر شب وارد مناطق مختلف شده و با محوریت مسجد به خدمت رسانی رایگان به عموم می پردازد. 
,
,
,
,
 
,
 
سردار مولایی تصریح کرد: جامعه پزشکی بسیجی و پزشکان سپاه در طرح اتوبوس سلامت شرکت کرده و به عموم مردم خدمت رسانی خواهند داشت و مناطق حصار و اسلام آباد به عنوان پایلوت انتخاب شده است و قرارگاه سازندگی در استان البرز طی 6 ماه گذشته فعالیت خود را آغاز کرده و در دو دهستان امکانات و طرح ارائه شده است اما تا حصول نتیجه درصدد رسانه ای کردن این فعالیت نخواهیم بود. 

وی با اشاره به اینکه خدمات هفته بسیج به مردم حصار و اسلام آباد شامل ویزیت و تهیه دارو بود اما یونیت دندان پزشکی نیز برای خدمات رسانی در اتوبوس تعبیه شده است گفت: در راستای ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی به مردم خط 4 حصار درصدد ایجاد یک سوله ورزشی بوده و در حال اخذ مجوز یک درمانگاه برای این منطقه هستیم چرا که خط 4 حصار متاسفانه درمانگاه ندارد. 
,
, ,
 
,
,
,
 
,
, ,

فرمانده سپاه استان البرز در خاتمه خاطر نشان داشت: نامه ساخت درمانگاه نوشته شده و برای دادستانی ارسال شده است تا با اختصاص یک باب ساختمان درمانگاه احداث شود و اقدامات فرهنگی نیز در قالب یک مجموعه در سنوات آتی در خط 4 حصار انجام خواهد شد.
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه