اخبار داغ

امام جمعه اهل سنت کیش:

تکفیری ها بلای قرن بودند که به دست سربازان اسلام نابود شدند

تکفیری ها بلای قرن بودند که به دست سربازان اسلام نابود شدند
امام جمعه اهل سنت کیش گفت: تکفیری ها افرادی تندرو، بی رحم و بلای قرن بودند که به نام اسلام به هر جنایتی دست می زدند و با همت ، رشادت و دلاور مردی سربازان اسلام نابود شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کیش پرس، شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت کیش در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما با تبریک نابودی داعش به تمامی مسلمانان و مظلومان جهان رشادت سربازان اسلام و جبهه مقاومت را ستودنی دانست و اظهار کرد: همانگونه که در جامعه اسلامی جهانی بر کسی پوشیده نیست، تکفیری ها گروهی تندرو و بی رحم بودند که هیچگونه ارزشی برای انسانیت قائل نبودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کیش پرس,

وی تصریح کرد: داعش که به خیال خام و واهی خود می خواست با تشکیل دولت اسلامی در عراق و شام بر جهان اسلام حکومت کند چیزی جز بلای قرن برای جامعه اسلامی و تمام جهان نبود.

,

امام جمعه اهل سنت کیش با بیان اینکه آن ها به نام اسلام در کشور های عراق و سوریه دست به کشتار های بی رحمانه زدند افزود: آن ها موجودات بی رحمی بودند که به کودک و زنان نیز رحم نکردند و انسان های بی گناه بسیاری را قتل عام کردند.

,

وی همچنین به عملیات انتحاری گروه های تکفیری در کشورهای مختلف اشاره کرد و افزود: آن ها با نام اسلام نه به مسلمانان رحم کردند و نه به غیر مسلمان ها و همه را در آتش بی رحمی خود سوزاندند.

,

شمس با اظهار تاسف از حمایت های استکبار و اسرائیل از گروه های تکفیری گفت: بسیاری از کشورهای مختلف که ادعای مبارزه با تروریسم را داشتند به این گروه تکفیری کمک می کردند تا در قتل عام های خود مردم بی گناه را به خاک و خون بکشد.

,

وی با بیان اینکه جنایت های بی شمار و حمایت های کشورهای استکباری از آن ها به گونه ای بود که کسی فکر نمی کرد این گروه تکفیری روزی در استانه نابودی قرار گیرد ادامه داد: اما دیدیم که با رشادت و دلیرمردی سربازان رشید ایران اسلام و جبهه مقاومت به فرماندهی سردار رشید اسلام سردار سلیمانی، ریشه تکفیری ها خشک و جامعه اسلامی از لوث وجود آنان پاک شد.

,

امام جمعه اهل سنت خاطر نشان کرد: امروز در سایه وحدت جامعه اسلامی شاهد نابودی و تار و مار شدن تکفیری ها در سرزمین های اسلامی هستیم و به زودی زودی به لطف الهی و شجاعت مردان بی ادعای جبهه های اسلام که از جان خود برای نابودی دشمن گذشتند شاهد نابودی کامل و ریشه کنی همه عناصر تکفیر باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه