اخبار داغ

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان:

تفکر و عملکرد بسیجی عامل شکست داعش در منطقه شد

تفکر و عملکرد بسیجی عامل شکست داعش در منطقه شد
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان گفت: با بسیج و عظمت بسیج داعش را متوقف کردیم حدود دومیلیون عراقی ندای رهبری فرزانه انقلاب را شنیدند و داعش را از کشور خود بیرون کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ آیت الله علی اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان صبح امروز در بین بسیجیان شهر محمدیه در مسجد جامعه این شهر اظهار کرد: اگر بسیج در سوریه و عراق وارد نمی‌شد به این سادگی‌ها امکان نابودی و خروج داعش وجود نداشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی افزود: بیش از 80 درصد سوریه در اختیار داعش و گروهک‌های تروریستی بود و بیش از 60 درصد عراق در اختیار گروهک‌ها قرار داشت.

امام جمعه تاکستان عنوان کرد: با بسیج و عظمت بسیج داعش را متوقف کردیم حدود دومیلیون عراقی ندای رهبری فرزانه انقلاب را شنیدند و داعش را از کشور خود بیرون کردند و هم اکنون در عراق هیچ زمینی و هیچ شهری دست داعشی‌ها نیست و این کار بسیج بود. 

اسلامی گفت: بعضی از مسئولین در داخل می‌گفتند سوریه باید تسلیم شود و این کشور از دست رفته است ، مسئولینی که زیر نظر ولایت و رهبری کار می‌کنند به سخن رهبری لبیک گفتند؛ زیرا به فرموده رهبری اگر با داعش در سوریه نمی‌جنگیدیم باید در همدان با آنها درگیر می‌شدیم.

وی بیان کرد: فرماندهان سپاه پاسداران به عنوان مستشار رفتند و 85 درصد از خاک سوریه را که دست داعش بود، پس گرفتند و اگر چنین نمی‌شد شهرهای ما از دست داعش در امان نبود. 

امام جمعه شهر تاکستان ابراز کرد: درود بر حضرت امام خمینی (ره) که چنین بسیجی را ایجاد کرد و ما افتخار می‌کنیم، مسئولین ما در ایران باید نیروی بسیج را تقویت کنند همین بسیجیان هستند که من و شما را سر صندلی نگه می‌دارند. 

وی ابراز کرد: بسیج برای تمام کشور است، همه وظیفه داریم این بسیج و جوانان بسیجی را تقویت کنیم. بسیجی بزرگ شده مسجد است و استقامت دارد و پشتوانه سخنان رهبر معظم انقلاب این صلابت بسیجیان و ملت غیور ماست. 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه