اخبار داغ

امام جمعه ساوه:

توطئه استکبار جهانی با شکست داعش نقش برآب شد

توطئه استکبار جهانی با شکست داعش نقش برآب شد
امام جمعه ساوه گفت: سردار سلیمانی توانست کاری کند که نقشه‌های استکبار جهانی برای تداوم وحشی‌گری داعش دچار شکست شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی امام جمعه ساوه در گفتگو با خبرنگار نارخبر، با یادآوری این مسئله که استکبار جهانی داعش را به منظور تامین امنیت اسرائیل در منطقه و ممانعت از گسترش بیداری اسلامی در منطقه و جهان، ایجاد کرد، گفت: دشمنان نظام اسلامی و در رأس آن استکبار جهانی با حمایت و قدرت بخشیدن به داعش درصدد بودند تا چهره‌ای دروغین از اسلام به دنیا معرفی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نارخبر،,

وی افزود: استکبار جهانی با ایجاد داعش و بازتاب رسانه‌ای جنایات این گروه تروریستی، توانست جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را در اذهان کمرنگ سازد.

,

این کارشناس حقوق بین‌الملل با تاکید بر اینکه دشمنان برای دستیابی به اهداف خود به دنبال ایجاد تفرقه و نزاع میان مسلمانان هستند، گفت: دشمنان از ایجاد تفرقه در جهان اسلام، ضعف‌های داخلی کشورها و مباحث قومی، آزادی‌های سیاسی و غیره سوء استفاده می‌کنند و از هر بهانه ای برای ایجاد تفرقه بین مذاهب و اقوام استفاده کرده تا از مخالفین و ضعف ایجاد شده به نفع منافع و اهداف خود بهره‌برداری کنند.

,

امام جمعه ساوه ضمن تبریک پیروزی محور مقاومت و پایان خلافت داعش گفت: راهبرد عمیق رهبر معظم انقلاب و سپردن ماموریت نابودی داعش به سردار سلیمانی، همکاری و اتحاد جبهه مقاومت از لبنان، افغانستان، پاکستان و ایران به همراه بسیج مردمی عراق و سوریه با فتوای مراجع تقلید از عوامل پیروزی محور مقاومت و نابودی داعش بود.

,

وی ادامه داد: بزرگترین درسی که می توان از این اتفاقات گرفت، درس اثربخشی مقاومت، اتحاد و پیروی از رهبری بوده و اینکه بدانیم مذاکره و سازش با دشمن فریبکار و بدعهد احمقانه است.

,

حسینی با اشاره به اینکه آمریکا اعلام کرده بود که نابودی داعش نیازمند ۳۰ سال زمان است، گفت: فرماندهان آمریکایی از نابودی داعش متعجب شدند. و سردار سلیمانی توانست کاری کند که نقشه‌های استکبار جهانی برای تداوم وحشی‌گری داعش دچار شکست شود.

,

امام جمعه ساوه با تاکید بر لزوم آمادگی برای مقابله با فتنه های آخرالزمان خاطرنشان کرد: تقوا، آلوده نشدن به گناه و پیروی از ولایت فقیه در این مسیر می‌تواند مؤثر باشد زیرا شایعات آن چنان پیچیده و چندلایه می شود که انسان را گمراه می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه