اخبار داغ

فرزند سردار شهید ذاکر حیدری؛

شکست داعش هشداری برای دشمنان ایران بود/ به حدی از قدرت رسیده‌‌ایم که می‌‌توانیم از خاک جهان اسلام دفاع کنیم

شکست داعش هشداری برای دشمنان ایران بود/ به حدی از قدرت رسیده‌‌ایم که می‌‌توانیم از خاک جهان اسلام دفاع کنیم
پسر شهید ذاکر حیدری گفت: داعش علی‌‌رغم حمایت تسلیحاتی و مالی از سوی کشورهایی که از آنان به عنوان ابرقدرت یاد می‌‌شود در برابر جبهه مقاومت اسلامی شکست خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حیدری در گفت‌‌وگو با آناج با بیان اینکه داعش یک آفتی برای جهان اسلام بود، ابراز داشت: با یاری خداوند متعال و همت و اجری که در رزمندگان ما وجود داشت این آفت دفع و یک شر بزرگ از جهان اسلام برداشت شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی افزود: اگر این آفت در جایش می‌‌ماند چهره بدی از دین اسلام به نمایش گذاشته می‌‌شد؛ رزمندگان مجاهد و تلاشگر ما با یاری خداوند توانستند در مقابل این آفت بایستند و آن را نابود کنند

,

فرزند شهید حریم آل‌‌الله، سردار ذاکر حیدری با اعلام اینکه در آینده‌‌ای نزدیک خبر پیروزی رزمندگان اسلام بر النصره و احرار الشام که فعلا باقی هستند را نیز خواهیم شنید، تاکید کرد: شکست داعش به کل جهان نشان داد که ملت ایران همیشه پیروز و سربلند است،همانند 8 سال دفاع مقدس که توانستیم از خاک خود دفاع کنیم، امروز با یاری خداوند آنقدر قدرت پیدا کرده‌‌ایم که می‌‌توانیم از خاک جهان اسلام نیز دفاع نماییم که سوریه نیز جزئی از خاک جهان اسلام است.

,

وی نابودی داعش در منطقه را یک هشدار جدی به دشمنان ایران دانست و گفت: دشمنان ایران باید حواسشان را جمع کنند و در هر حالت برای این کشور سوء قصدی نداشته باشند، ملت ایران روز به روز قدرتمند می‌‌شود.

,

محمد حیدری خاطرنشان ساخت: پدر بنده یک حرفی داشتند که مدام برایمان متذکر می‌‌شدند و می‌‌گفتند اگر کار برای خدا و در راه خدا و در رضایت او باشد و هدفی به غیر این‌‌ها نباشد، حتما منجر به موفقیت خواهد شد.

,

وی در پایان عنوان کرد: امروز نیز حاج قاسم سلیمانی به همراه مدافعان حرم چون کارشان در راه خدا بود، خداوند هم مزد آنان را داد و توانستند در جلوی دشمن پیروز باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه