اخبار داغ

اجرای ۱۰۰ برنامه فرهنگی و بصیرتی همزمان با هفته بسیج در خرم بید

اجرای ۱۰۰ برنامه فرهنگی و بصیرتی همزمان با هفته بسیج در خرم بید
فرمانده سپاه شهرستان خرم‌بید گفت: قریب به یکصد برنامه فرهنگی و بصیرتی متنوع همزمان با هفته بسیج در شهرستان خرم بید اجرا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  سرگرد حمید ستاری فرمانده سپاه شهرستان خرم‌بید در گفتگو با خبرنگار بام فارس با اشاره به آغاز هفته بسیج گفت: به پاسداشت حماسه بسیجیان و یادآوری اخلاص و از خود گذشتگی این لشکریان مخلص خدا، قریب به یکصد برنامه فرهنگی و بصیرتی متنوع در تمامی پایگاه‌ها و رده‌های مقاومت بسیج شهرستان برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بام فارس,

وی افزود: در هفته بسیج امسال که از 29 آبانماه آغاز شد و تا 5 آذر ادامه دارد برنامه‌هایی مانند دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا ایثارگران و جانبازان، عطر افشانی و غبار روبی قبور شهدا و تجلیل از بسیجیان نمونه اجرا می‌شود.

,

فرمانده سپاه شهرستان خرم‌بید با اشاره به برنامه‌های ویژه سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» در هفته بسیج اظهار داشت: خدمت رسانی به مناطق محروم، افتتاح طرح‌های اقتصاد مقاومتی بسیج در شهرستان و همچنین برپایی 2 نمایشگاه با عنوان «افتصاد مقاومتی و دستاوردهای بسیج» همراه با کارگاه آموزشی مهارت‌های خانگی برای خانم‌های خانه‌دار از برنامه‌های ویژه این هفته است.

,

وی به برنامه‌های فرهنگی و بصیرتی اشاره و ابراز کرد: در هفته بسیج امسال مسابقات متنوع ورزشی و فرهنگی با حضور بسیجیان اجرا و نشست‌ها و جلسات روشنگری و محافل خاطره‌گویی در مساجد و پایگاه‌های بسیج برپا می‌شود.

,

  سرگرد حمید ستاری در پایان بیان کرد: اجتماع بزرگ بسیجیان در قالب حماسه حضور در پنجم آذرماه، حضور سازمان یافته بسیجیان عضو حلقه های شجره طیبه صالحین در نماز جمعه از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است که در شهرستان خرم بید اجرا می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه