اخبار داغ

رئیس دادگستری کردکوی:

پیروزی جبهه مقاومت اسلامی برابر داعش بر اقتدار ایران افزود

پیروزی جبهه مقاومت اسلامی برابر داعش بر اقتدار ایران افزود
رئیس دادگستری شهرستان کردکوی گفت: امروز با پیروزی جبهه مقاومت بر داعش ملعون بر اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان افزوده شد و کسب این پیروزی، عزت و اقتدار را بر محضر ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای مدظله العالی تبریک عرض می نمایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رادکانا؛ حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی در هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان کردکوی ضمن تبریک پیروی جبهه مقاومت اسلامی و پایان سیطره داعش گفت: خداوند قادر و متعال را شاکریم که در آغاز ماه ربیع الاول پیروزی جبهه مقاومت را در برابر حرکت خبیثانه ای تحت عنوان ‘حکومت اسلامی عراق و شام’ مقّدر فرمود و قلوب مسلمانان و همه بندگان پاک طینت جهان را با شکست تروریست‌های تکفیری در منطقه مسرور کرد و عزت و سربلندی را به ارمغان آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رادکانا,

وی افزود: با وجود تلخی‌های ناشی از حمله داعش به سرزمین های اسلامی و خسارات گسترده مادی و انسانی آن، توجه ویژه به مرجعیت شیعه، مجاهدت و مبارزه بی‌وقفه مردم و نیروهای مردمی (حشدالشعبی)، زمینه‌ساز استقرار امنیت و صلح پایدار در خاک کشورهای عراق و سوریه شد.

,

رئیس دادگستری شهرستان کردکوی اظهار داشت: تهدید داعش فرصتی شد تا در عراق و سوریه حضور پیدا کنیم و این حضور بر قدرت ما افزود.

,

سیدحسینی تصریح کرد: امروز با پیروزی جبهه مقاومت بر داعش ملعون بر اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان افزوده شد و کسب این عزت و اقتدار را بر محضر ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای مدظله العالی تبریک عرض می نمایم.

,

تهدید بیشترین جرم را در شهرستان کردکوی به خود اختصاص داده است

, تهدید بیشترین جرم را در شهرستان کردکوی به خود اختصاص داده است, تهدید بیشترین جرم را در شهرستان کردکوی به خود اختصاص داده است,

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در شهرستان کردکوی در مسأله تهدید با افزایش شدیدی روبرو هستیم، گفت: بیشترین جرمی که امسال نسبت به پارسال افزایش یافته است، مسأله تهدید و توهین است.

,

این مقام قضایی بیان کرد: آسیب های اجتماعی دیگر همچون طلاق توافقی و سرقت در شهرستان کردکوی تقریبا کاهش پیدا کرده است.

,

مردم به خوبی نمی توانند خشم خود را کنترل کنند

, مردم به خوبی نمی توانند خشم خود را کنترل کنند, مردم به خوبی نمی توانند خشم خود را کنترل کنند,

رئیس دادگستری شهرستان کردکوی با بیان اینکه مردم به خوبی نمی توانند خشم خود را کنترل کنند، افزود: صبر و تحمل در بین مردم بسیار کاهش یافته است.

,

سیدحسینی با تأکید بر اینکه گاها مشاهده می شود برخی مدیران ما هم خشم خود را به خوبی کنترل نمی کنند، اظهار داشت: کنترل خشم در برخورد با ارباب رجوع و عامه مردم توسط مدیران بسیار لازم و ضروریست.

,

وی با عنوان اینکه نماز صبر را به ما هدیه می دهد، اذعان کرد: ذکر و یاد خدا در انسان باعث می شود تا صبر به مرحله اجرا درآید زیرا صبوری باعث کنترل خشم و جلوگیری از تهدید، توهین و درگیری و نزاع می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه