اخبار داغ

نگاه های معصوم کودکان زلزله زده در میان ویرانی روستاها به روایت تصویر

نگاه های معصوم کودکان زلزله زده در میان ویرانی روستاها به روایت تصویر
قدم که به روستاهای زلزله ده و دشت ذهاب می گذاری ، نگاه اولت متوجه ویرانی ها می شود، چه دیوارهایی که فرو نریخته و چه آشیانه های گرم خانواده ای که با از بین رفتن یکی از اعضای خانواده شان از هم آشفته نشده است، اما در دل این سردی های روزگار نگاه های معصومانه ی کودکان امید را در دلها زنده می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب دل، قدم که به روستاهای زلزله ده و دشت ذهاب می گذاری ، نگاه اولت متوجه ویرانی ها می شود، چه دیوارهایی که فرو نریخته و چه آشیانه های گرم خانواده ای که با از بین رفتن یکی از اعضای خانواده شان از هم آشفته نشده است، اما در دل این سردی های روزگار نگاه های معصومانه ی کودکان امید را در دلها زنده می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب دل,

 

,

کودکانی که به فاصله چند ساعت کوتاه زندگی زیبا و پر از نشاط شان بدل به داغی بر دل های شان شده است. و ما که شاهدان بیرون از آن خرابه های خاکستری و خاک خورده ایم چه کمکی می توانیم برای کودکانی کنیم که شاید بسیاری از آنها مادران و پدران خود را از دست داده اند و با چشم های معصومشان نظاره گر حالت ناآشنای تلخ زندگی اند.

,

 

,

راهی روستاهای دشت ذهاب که می شویم این کودکان زیبا و معصوم، با دیدن مهمان هایی که به میزبانیشان می روند و محو تماشا و نگاهت می شوند.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه