اخبار داغ

به بهانه هفته بسیج؛

بسیج یکی از مهمترین ارگان ها در زمینه محرومیت زدایی و برقراری امنیت در بشاگرد

بسیج یکی از مهمترین ارگان ها در زمینه محرومیت زدایی و برقراری امنیت در بشاگرد
جمعی از مردم و مسئولان بشاگردی ضمن گرامی داشت هفته بسیج این سنگر قدرتمند کشور را عاملی مهم در پیشرفت های عمرانی، امنیتی و فرهنگی و ... این شهرستان دانستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بشاگرد نیوز، بسیج چشم و چراغ مردم ایران و یاور و سپر بلای تمام مظلومان جهان است.همان‌گونه که مقام معظم رهبری می‌فرمایند:« ماهیت بسیج به گونه ای ست که همواره در معرض خطر و تهدید بوده، هست و خواهد بود.» هر کجا که ندای مظلومی برای یاری برخیزد این بسیج است که کمر همت را بسته و به کمک آن‌ها می‌شتابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , بشاگرد نیوز,

بسیج در همه برهه‌های زمان چه در جنگ‌ها و چه بلایای طبیعی مانند زلزله وسیل پشتیبان دولت و ملت بوده اند و همچنین در زمینه علمی نخبه های  بسیاری را پرورش و به جامعه تحویل داده است.

,

شهرستان بشاگرد استان هرمزگان از جمله مناطق کشور است که درصد بالایی از مردم آن عضو بسیج هستند و اکثر فعالیت هایشان آمیخته و تأثیر گرفته از فرهنگ بسیجی است.

,

حضور فعال بسیج در محرومیت زدایی و مسائل فرهنگی

, حضور فعال بسیج در محرومیت زدایی و مسائل فرهنگی, حضور فعال بسیج در محرومیت زدایی و مسائل فرهنگی,

بسیج به دلیل فعالیت های گسترده در زمینه های محرومیت زدایی و فرهنگی یکی از قدرتمندترین و اثرگذارترین نیروها در بین مردم بشاگرد است.

,

در ادامه به مناسبت هفته بسیج گفتگویی مردمی در خصوص این سنگر مهم کشور با جمعی از شهروندان و مسئولان بشاگردی خواهیم داشت.

,

بسیج سنگر مهم تربیتی کشور

, بسیج سنگر مهم تربیتی کشور, بسیج سنگر مهم تربیتی کشور,

بتول عبدالله زاده مادر بشاگردی اهل روستای بل‌بل آباد ضمن گرامی داشت هفته بسیج، اظهار کرد: همان‌گونه که امام راحل(ره) فرمودند« بسیج مدرسه عشق است» ما هم باعلاقه‌ای که به آن داریم در این مدرسه درس زندگی می‌آموزیم.

,

 

, ,

این مادر بشاگردی  با تأکید اینکه انسان عاشق بسیج می‌شود، این سنگر مهم کشور را یکی از مهدهای مهم تربیتی دانست.

,

بسیج حافظ امنیت شهر و روستا ها

, بسیج حافظ امنیت شهر و روستا ها, بسیج حافظ امنیت شهر و روستا ها,

لشکر لشکری دیگر شهروند بشاگردی بابیان اینکه سال‌هاست عضو فعال بسیج است، افزود: بسیج یکی از مهم‌ترین ارگان‌های برقراری امنیت در شهرها و روستاهاست و در عرصه‌های مختلف دفاعی، امدادی و عمرانی کمک‌رسان مردم است.

,

, ,

کاظم احمدی استادکار جوشکار درب و پنجره با اشاره به سخنان معظم له در خصوص اهمیت بسیج در حفظ امنیت کشور، یادآور شد: بسیج واقعی همیشه درصحنه است و خودش را وقف اسلام کرده و پیرو مکتب قرآن است.

,

 

, ,

بسیجی شعار نمی دهد

, بسیجی شعار نمی دهد, بسیجی شعار نمی دهد,

آذر حسن‌زاده بانوی دانشجوی بشاگردی اظهار کرد: بسیج حافظ امنیت مردم است؛ بسیجی شعار نمی‌دهد و آتش به اختیار با فرماندهی معظم له همگام مردم در جهت پیش برد وظیفه امربه‌معروف و نهی از منکر خودرو به جلو حرکت می‌کند.

,

حسن احمدی شهروند دهستان جکدان شهرستان بشاگرد اظهار کرد: بسیج پشتوانه قابل‌اعتماد برای ملت و مظهر قدرت در تمام دنیا است که هیچ‌گونه خدشه‌ای به آن وارد نمی‌شود.

,

, ,

مهدی حسن‌زاده جوان بسیجی موفق بشاگردی با اشاره به اهداف بسیج در کشور، گفت: جذب و سازمان‌دهی اقشار مختلف جامعه، حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهم‌ترین اهداف بسیج است.

,

مردمی بودن مهمترین ویژگی بسیج

, مردمی بودن مهمترین ویژگی بسیج, مردمی بودن مهمترین ویژگی بسیج,

این جوان بسیجی مردمی بودن را مهم‌ترین ویژگی بسیج دانست و عنوان کرد: ایجاد تفکر جهادی در بین مردم شهرستان بشاگرد و تلاش در جهت ایجاد اشتغال و محرومیت‌زدایی مهم‌ترین اهداف بسیج در بشاگرد است.

,

 

, ,

حسن‌زاده به گوشه‌ای از فعالیت‌های بسیج در روستای خود اشاره کرد و گفت: ایجاد فضای لازم برای ترک اعتیاد جوانان، سوق دادن اقشار مردم به سمت فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی ازجمله فعالیت‌های بسیج در این منطقه است.

,

علی بهروزه امام‌جمعه شهرستان بشاگرد هم با گرامی داشت این روز، تصریح کرد: مجموعه سبزپوش بسیج مدافعان حریم ولایت هستند.

,

پیروزی بر داعش را مدیون تفکرات بسیجی هستیم

, پیروزی بر داعش را مدیون تفکرات بسیجی هستیم, پیروزی بر داعش را مدیون تفکرات بسیجی هستیم,

وی ادامه داد: پیروزی بر شجره خبیث داعش را مدیون بسیجیان با تفکرات جهادی‌شان هستیم در کشورهای منطقه و به‌ویژه سردار سلیمانی هستیم.

,

جناب سرهنگ محمود سلیمانی فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشاگرد هم در خصوص هفته بسیج، اظهار کرد: بشاگرد بالاترین آمار نیروی بسیجی در سطح استان را دارد که این افتخار بزرگی برای مردم و مسئولان این شهرستان است.

,

فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشاگرد افزود: بسیجی باید آگاهی داشته باشد و راهش را گم نکند و با درس از تجربیات گذشته به دنبال کسب موفقیت‌ها باشند.

,

بسیج یکی از بزرگترین یاری رسانان در شرایط سخت

, بسیج یکی از بزرگترین یاری رسانان در شرایط سخت, بسیج یکی از بزرگترین یاری رسانان در شرایط سخت,

علی زارعی سرپرست اداره صنعت معدن تجارت شهرستان بشاگرد با اشاره به معنی بسیج، گفت: بسیج به معنای اتحاد، انسجام و تفکر جهادی در مواجهه با مشکلات و سختی‌ها است.

,

, ,

سرپرست اداره صنعت معدن تجارت شهرستان بشاگرد افزود: فلسفه بسیج به دوران پیامبر اسلام(ص) برمی‌گردد که انجام برنامه‌هایشان به‌صورت مشارکتی و جهادی انجام می‌شد.

,

وی خاطرنشان کرد: امروزه وجود بسیج در تمام کشور ضروری است زیرا که یکی از بزرگترین یاری‌رسانان ملت در برهه‌های دشوار هستند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه