اخبار داغ

فرمانده سپاه گناباد خبرداد:

اجرای گشت بسیجی محور همزمان با سراسر استان در گناباد

اجرای گشت بسیجی محور همزمان با سراسر استان در گناباد
فرمانده سپاه گناباد گفت: در راستای اعتلای بسیج، گشت بسیجی محور همزمان با سراسر استان، با شرکت تمام پایگاههای بسیج شهرستان برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای گناباد، علی ابراهیم زاده امروز در جلسه دیدار اعضای ستاد هفته بسیج با امام جمعه شهرستان که صبح امروز در دفتر امام جمعه برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج و پیروزی نیروی مقاومت در عراق و سوریه اظهارداشت: هفته بسیج از29 آبان ماه آغاز و در یکشنبه 5آذر با گردهمایی سراسری بسیجیان شهرستان در محل مصلای گناباد به اوج خود خواهد رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای گناباد,

 

,

وی اشاره این به برنامه های شاخص هفته بسیج داشت و در این خصوص افزود: برگزاری یادواره های شهدا،پیاده روی خانوادگی، نشست های روشنگری و اردوهای جهادی از جمله برنامه های شاخصی خواهد بود که در هفته بسیج برای آن برنامه ریزی شده است.

,

 

,

فرمانده سپاه گناباد بیان داشت: ما بر اساس وظایف محوله سعی کرده ایم که برنامه های خود را در هفت محور و در جهت ساخت جامعه اسلامی متمرکز کنیم که یکی از آنها حوزه دفاعی است. بر این اساس در این حوزه و جنگ سخت ،گردان امام حسین(ع) در شهرستان سازماندهی شده است که مجهز به سلاح های سنگین، نیمه سنگین و سبک بوده و گذراندن انواع آموزش های جدید وکارامد را در کارنامه خود دارد ولذا آمادگی کامل در برابر هرگونه تهدید احتمالی را دارد.

,

 

,

وی ادامه داد: در حوزه امنیتی درحالیکه در سال گذشته 3گردان های بیت المقدس را در شهرستان داشتیم، امسال با همت فرماندهان حوزه های مقاومت وگردان های بیت المقدس،این تعداد به 6گردان افزایش یافته و هرماه این گردان ها فراخوانی دارند و در حال حاضرآمادگی رزم ما در گردان های بیت المقدس بالغ بر75درصد است و از بین این 6گردان بیت المقدس ،یک گردان که وابسته به حوزه امام حسین(ع) بیدخت است،اولویت اول ماست که امروز توانسته به آمادگی رزم 85درصد برسد.

,

 

,

 

,

ابراهیم زاده ضمن اشاره به برنامه اعتلای بسیج در راستای بسترسازی برای ایجاد امنیت بیشتر تصریح کرد: برنامه اعتلای بسیج در پنج محور انجام خواهد شد که یکی از محور های آن گشت بسیجی محور است که ان شاءا... در شب یکشنبه همزمان با سراسر استان،در تمام 135 پایگاه بسیج شهرستان انجام خواهد شد که البته این برنامه در طول سال با هدف خدمت رسانی امنیتی به مردم تدوام خواهد داشت.

,

 

,

وی در ادامه اشاره ای به حوزه فرهنگی داشت و افزود: از ابتدای امسال تا کنون 20 یادواره شهدا تحت عنوان آبروی محله برنامه ریزی و اجرا شده است.ساخت کتابخانه و سالن همایش ادیان وفرق که بخش فیزیکی آن به اتمام رسیده است و نیز اجرای برنامه هایی نظیر واقعه غدیر،راهیان نور و مسجد الگویی را از دیگر فعالیت های انجام شده در حوزه فرهنگی دانست.

,

 

,

فرمانده سپاه گناباد در خصوص فعالیت های فرهنگی انجام شده ادامه داد: در شهرستان گناباد 543 حلقه صالحین داریم که از این بین،تعداد 50حلقه ویژه وجود دارد.از دیگر اقدامات صورت گرفته در حوزه فرهنگی میتوان به پیاده روی اربعین در گناباد با برپایی 14 موکب و استقبال حدود 6هزار نفر اشاره نمود.

,

 

,

وی ضمن اعلام راه اندازی زمین پینت بال در بیدخت گناباد اظهارداشت: تجهیزات مورد نیاز این زمین با تامین اعتبارحدود 70میلیون تومان صورت گرفته که پس از راه اندازی آن، در سطح استان جز نخستین شهرستانهایی هستیم که از این امکانات برخوردار میشویم.

,

 

,

 

,

ابراهیم زاده بسیجیان را پرچمداران بصیرت خواند و افزود:از ابتدای امسال تاکنون 150نشست روشنگری در شهرستان برگزار شده و در هفته بسیج نیز 15نشست روشنگری به همت فرماندهان حوزه های مقاومت خواهیم داشت.

,

 

,

وی از سازماندهی 12 گروه جهادی از ابتدای امسال خبر داد و ادامه داد: با هدف محرومیت زدایی از روستاها و مناطق محروم شهرستان این گروهها راه اندازی شدند و به همت بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان،موفق به کسب رتبه اول کارامدی و سازندگی و رتبه سوم علمی در استان شدیم.

,

 

,

فرمانده سپاه گناباد همچنین از تخصیص وام قرض الحسنه یک میلیارد تومانی آستان قدس رضوی در جهت اشتغالزایی خبرد داد  و افزود: به همت بسیج سازندگی درسال جاری تا الآن 60شغل ایجاد کرده ایم که از مجموع یک میلیارد وام قرض الحسنه اختصاص یافته تاکنون 500میلیون تومان آن پرداخت شده و در این ارتباط 20نفر معرفی شده اند که البته هم ما و هم کمیته امداد نظارت های لازم را در مسیرایجاد اشتغالزایی  وام های پرداخت شده داریم و امیدواریم تا پایان سال جاری نیز با پرداخت مابقی آن،حدود60 نفر دیگر هم مشغول کار شوند.

,

 

,

وی در پایان اشاره ای به فعالیت های صورت گرفته در بخش عمرانی داشت و اظهارداشت: به کمک خیرین بزرگوارتا الآن 6ساختمان حوزه مقاومت ما تکمیل شده و 2 ساختمان دیگردر حال تکمیل است،همچنین تاکنون 6 پایگاه مقاومت هم کامل و به بهره برداری رسیده است و نیز 8سالن ورزشی ما دراختیار ورزشکاران عزیز شهرستان جهت بهره مندی از امکانات آن قرار دارد.

,

 

,

انهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه