اخبار داغ

استاد دانشگاه خوارزمی تهران:

تشکیل فراکسیون قومیت‌ها در مجلس کار اشتباهی بود

تشکیل فراکسیون قومیت‌ها در مجلس کار اشتباهی بود
استاد دانشگاه خوارزمی تهران گفت: تشکیل فراکسیون قومیت ها در مجلس کار اشتباهی بود چرا که نمایندگان مجلس باید به جای تشکیل فراکسیون باید برای آبادانی کل کشور برنامه‌ریزی و تلاش کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرمشکین، همایش هویت اسلامی ایرانی آذربایجان با حضور با حضور جمعی از مسئولان شهرستان، اهل قلم و برگزیدگان مقالات در همایش در محل تالار اندیشه شهرستان مشگین‌شهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرمشکین,

 

,

دکتر عطاءالله عبدی استاد دانشگاه خوارزمی تهران در این همایش گفت: غرب بر روی جوانان سرمایه‌گذاری کرده‌ است لذا برخی کشور های غربی به دنبال این هستند که با استفاده از احساسات  برخی جوانان آذربایجان به اهداف خود برسند بنابراین نباید هویت ایران اسلامی را از اقدام مختلف کرد تا دشمن از این فرصت استفاده کنند.

,

 

,

وی با اشاره به تشکیل فراکسیون قومیت ها در مجلس شورای اسلامی گفت: تشکیل فراکسیون قومیت ها در مجلس کار اشتباهی بود چرا که نمایندگان مجلس باید به جای تشکیل فراکسیون باید برای آبادانی کل کشور برنامه‌ریزی و  تلاش کنند.

,

 

,

حسین نوین دبیر همایش هویت با اشاره به تحولات منطقه‌ای گفت: در سال‌های گذشته با قدرت گرفتن جمهوری اسلامی ایران و بعد از شکست‌های متعدد استکبار جهانی امروز به این نتیجه رسیده‌اند که باید برای رسیدن به اهداف خود هویت ملت ایران را نشانه بگیرند و با ایجاد تفرقه و جنگ داخلی بین اقوام مختلف اهداف خود را پیش ببرند.

,

 

,

وی افزود: ایران از قدیم الایام اسلامی بوده و اسلام ریشه در فرهنگ و هویت ملت ایران دارد لذا مبارزه با هویت اسلامی بزرگترین معامله‌ای است که استکبار برای رسیدن به اهداف خود دنبال کرده تا هویت جعلی خود را جایگزین هویت اسلامی ایران کنند.

,

 

,

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران به امنیت ملی نیاز دارد لذا برای حفظ امنیت لازم است از هویت اسلامی خود دفاع کرده و با برگزاری چنین همایش‌هایی در جهت حفظ و پویایی هویت‌های اسلامی است.

,

 

,

نوین گفت: اسلام وحدت آفرین بوده و وحدت مسلمانان با اسلام شکل گرفته است لذا مردم با اسلام به هم وصل شده و اسلام تمامی اقوام با هویت‌ها و زبان‌های مختلف را در کنار خود جمع کرده است.

,

 

,

در این همایش ابراهیم دادفر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مشگین‌شهر گفت: در این همایش دهها مقاله در موضوعات مختلف ارائه شده بود که 20 مقاله از آثار ارائه شده با داوری برگزیده شده است.

,

 

,

در این همایش آقایان داوود طیب زاده، دکتر حسین رحیمی ، دکتر محمد رضا باغبانی و جعفر محمدی نفرات اول تا چهارم مقالات خود را قرائت کرده و در پایان از برگزیدگان همایش تجلیل به عمل آمد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه