اخبار داغ

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی:

مادران شهدا؛ بهترین الگوی بانوان در تربیت فرزندان/تزلزل خانواده مهم ترین هدف دشمن در جنگ نرم است

مادران شهدا؛ بهترین الگوی بانوان در تربیت فرزندان/تزلزل خانواده مهم ترین هدف دشمن در جنگ نرم است
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: مادران شهدا با تربیت فرزندان صالحی همچون شهدا سبب افتخار و سربلندی ایرانی اسلامی هستند و ما باید از این مادران برای سایر مادران در تربیت فرزند الگو سازی کنیم و این خصوصیات را از باب تربیتی به خانواده‌ها انتقال دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فراهان خبر؛ حجت الاسلام تاج آبادی، دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی و کارشناس فرهنگی در یادواره شهدا و بزرگداشت مادران، همسران و دختران شهدا در فراهان گفت: در اسلام مرد سالاری و زن سالاری جایگاهی ندارد و مهم حق سالاری است که همه انبیای الهی برای آن فدا شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فراهان خبر, دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی و کارشناس فرهنگی , دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی و کارشناس فرهنگی ,

وی افزود: اگر از ولایت دم می زنیم باید حول محور حق عمل کنیم و ولایت و حق‌مداری از هم جدا نیستند و حرکت در حول محور ولایت و حق برطرف کننده همه مشکلات است.

,

تاج آبادی با اشاره به وظیفه مردان در خانواده اظهار کرد: مردان باید قیّم زنان باشند و زنان را برای انجام رسالت مادری و تربیت فرزند یاری دهند.

,

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: فرزند صالح ثمره تربیت اسلامی است و مادر در این مهم نقش تاثیرگذاری دارد.

, دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی, دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی,

وی گفت: امروز روحیه استقامت و حمایت مادران و همسران شهدا سبب شده تا امثال حججی ها و شهدای دیگر برای حفظ دین جان خود را فدا کنند.

,

از مادران شهدا الگوی برای سایر مادران در تربیت فرزند بسازیم

, از مادران شهدا الگوی برای سایر مادران در تربیت فرزند بسازیم ,

تاج آبادی بیان کرد: شهدای هشت سال دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران و مدافعان حرم نمونه بارزی از این نوع تربیت اسلامی هستند.

,

کارشناس فرهنگی تصریح کرد: مادران شهدا با تربیت فرزندان صالحی همچون شهدا سبب افتخار و سربلندی ایرانی اسلامی هستند و که این مادران باید در جامعه الگویی برای بانوان در تربیت فرزندانشان باشند.

,

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: شهدا ثمره تربیت مادرانی هستند که از حضرت زهرا(س) الگو گرفته اند و با سیره تربیت اهل بیت(ع) از دامان این زنان مردانی به پا خاستند که با عملشان در مقام شهادت ماندگار شدند.

, دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی, دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی, و با سیره تربیت اهل بیت(ع) از دامان این زنان مردانی به پا خاستند که با عملشان در مقام شهادت ماندگار شدند. ,

مادران ایرانی به شغل مادری خود افتخار کنند 

, مادران ایرانی به شغل مادری خود افتخار کنند ,

وی گفت: مادران ایرانی به شغل مادری خود افتخار کنند، مادر بودن و تربیت فرزند برای تداوم حیات انسانی وظیفه ای اصلی است که بنابر خلقت الهی بر عهده زنان قرار دارد و مادران ما باید همواره دغدغه تربیت فرزند داشته باشند.

,

تاج آبادی گفت: استان مرکزی در سال گذشته رتبه سوم طلاق کشور را به خود اختصاص داد، امسال هم تنزل نرخ طلاق در استان به دلیل کاهش آمار ازدواج است و این آمار یعنی غفلت از خانواده و تغییر ارزش ها است.

,

خانواده مهم ترین هدف دشمن در جنگ نرم است 

, خانواده مهم ترین هدف دشمن در جنگ نرم است ,

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی بیان کرد: خانواده مهم ترین هدف دشمن در جنگ نرم است و دشمن با برنامه ریزی های دقیق سعی در تاثیرگذاری در ابعاد مختلف زندگی خانواده ها دارد.

, دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی, دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی,

در این یادواره از مادران و همسران شهدا تجلیل شد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه