اخبار داغ

وظیفه سازمانهای بین المللی در قبال پسا داعش

وظیفه سازمانهای بین المللی در قبال پسا داعش
شجره خبیث و ملعونه داعش در خباثت و شقاوت ،گوی سبقت را از اسلاف گذشته خود ربود و با شنیع ترین روشها تعداد کثیری از مردم مظلوم دو کشور عراق و سوریه را به کام مرگ کشاند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع،پس ازگذشت شش سال ، شجره خبیث و ملعونه داعش که به نام اسلام و با پشتیبانی تمام عیار نظامی و اطلاعاتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی شکل گرفته و پرورش داده شده و به جان و مال و ناموس تعداد کثیری از مسلمانان و حتی غیر مسلمانان سیطره یافته بود خشک و نابود شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

این گروه تکفیری در خباثت و شقاوت گوی سبقت را از اسلاف گذشته خود ربود و با شنیع ترین روشها تعداد کثیری از مردم مظلوم دو کشور عراق و سوریه را به کام مرگ کشاند ، بر کسی پوشیده نیست که پشت پرده پیدایش یک چنین گروهک وحشی و درنده خو، حمایتها و پشتیبانی های فکری ، مالی ، لجستیکی و اطلاعاتی دولتهای غربی بویژه شیطان بزرگ آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی و با تغذیه فکری از سوی وهابیون منطقه قرار داشت.

,

 

,

همه دیدند و شاهد بودند که درنده خویی این جرثومه های فساد فقط به کشورهای اسلامی ختم نمی شد و آتش کین آنها دامن پدیدآورندگان و حامیان آنها را نیز در برخی کشورهای غربی گرفت و تعدادی از مردم کشورهای غربی را هم به کام مرگ کشاند.

,

 

,

حال که با هوشیاری و بیداری ملت مسلمان منطقه و هدایتهای مدبرانه مقام معظم رهبری و حمایتهای مراجع اعظام تقلید و فرماندهی بی بدیل فرماندهان توانا و رشادتها و از جان گذشتگی های مدافعان حریم اهل بیت و از همه مهم تر خون پاک صدها شهید راه حق این لکه ننگین از صفحه سیاسی منطقه پاک گردید ، وظیفه سازمانهای بین المللی است تا نقش خود را در ریشه کنی این غده سرطانی از منطقه و دنیا ایفا نمونده و با تحقیق و تفحص پیرامون ابعاد شکل گیری این گروهک و گروههای مشابه و تعیین مقصرین و پیگیری محاکمه آنها راه را بر ایجاد دوباره این نوع گروهها ببندند ، البته تاریخ نشان داده سازمانهای موجود نه تنها صلاحیت و خواصیت این چنین کاری را ندارند بلکه با بی تفاوتی و سکوت خود به نوعی راه را برای تشکیل یک چنین گروههای تروریستی هموار کرده اند .

,

 

,

امیدواریم حالا که خود کشورهای غربی زخم خورده این گروهک تروریستی می باشند حداقل برای خودشان هم که شده آستین بالا زه و حرکتی کنند.

,

 

,

به قلم ؛سید مجید عقیقیان
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه