اخبار داغ

در راستای افزایش خدمات بسیج به جامعه؛

بیمارستان تخصصی صحرایی در دهستان محروم شامکان سبزوار برپا شد

بیمارستان تخصصی صحرایی در دهستان محروم شامکان سبزوار برپا شد
همزمان با هفته بسیج و در راستای افزایش سطح خدمات بسیج به جامعه بیمارستان تخصصی صحرایی در منطقه محروم مشکان سبزوار برپاشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بصیرسبزوار،امین الله مظلوم امروز در مراسم افتتاحیه این بیمارستان با بیان اینکه این بیمارستان با همکاری بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی سبزوار بر پا شده است اظهارداشت: رویکرد بسیج ارائه هرچه بیشتر خدمات به جامعه و به ویژه در بین قشر محروم جامعه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیرسبزوار،,

 

,

وی با اشاره به اینکه این بیمارستان در 6 رشته تخصصی اطفال ،ارتوپدی،قلب و عروق ،زنان،چشم و داندانپزشکی با حضور پزشکان متخصص از بسیج جامعه پزشکی به ارائه خدمات خواهد پرداخت تصریح کرد: با برنامه ریزی و غربالگری که در ماه های گذشته انجام شده است بیش از 750متقاضی و بیمار درمدت 3روز در این بیمارستان معاینه خواهد شد.

,

 

,

مظلوم با اشاره به اینکه دشمن با شکست های متعدد در خارج از مرز ها و در میدان مبارزه نظامی روی به جنگ فرهنگی در داخل مرزها ایران آورده است، تاکید کرد: بسیج با حفظ آمادگی نظامی خود ارائه خدمات فرهنگی اجتماعی به جامعه را در دستور کار خود قرار داده است.

,

 

,

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سبزوار در ادامه با اشاره به اینکه برپایی این بیمارستان در قالب طرح شهید رهنمون به اجرا درآمده است، عنوان کرد: د راین سه روز بیماران به صورت رایگان ویزیت شده و خدمات دارویی را نیز به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

,

 

,

نعمت شاهی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هم دراین برنامه با بیان اینکه بیمارستان به صورت تخصصی به ارائه خدمات خواهد پرداخت ادامه داد: تجهیز این بیمارستان به ازمایشکاه و سونوگرافی گامی دیگر در ارستای افزایش خدمت است تا در صورت نیاز پزشکان برای تشخیص بیماری در فرصت کوتاهی این به این موارد دسترسی داشته باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه